**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det skal antakelig bli mitt siste, om jeg blir gravid nå. Jeg hadde godt kunnet tenkt meg at det ikke ble så ille, likevel...
Er det ikek det man sier, at alt blir en vane?
Ei venninne av meg hadde hyperemesis med begge sine døtre, det ble en vane å spy 5 ganger før kl 09 som hun sa, så lenge hun visste at det ikke var for alltid :p

Vi får en liten gutt <3
Det er rart, for vi har ei på 4 nå. Ei venninne av meg påstår at det er helt likt i begynnelsen, at eneste forskjellen er at du blir tisset på litt oftere :p

Guttefontene.... ja, det er noe med det, gitt.

Den helt store forskjellen på en guttebaby og en jentebaby er det ellers egentlig ikke, nei.

Æ har gutt å har aldri blitt tissa på...har å ei jente å hu har tissa på mæ, hehehe ;)

Jeg har vel sånnsett blitt tisset på av begge.

Sprut ut bakfra fra baby kan forøvrig også nå langt...

Det er en fordel å stelle fra siden. Jepp.

Jeg har vel sånnsett blitt tisset på av begge.

Sprut ut bakfra fra baby kan forøvrig også nå langt...

Det er en fordel å stelle fra siden. Jepp.
Jeg er så enig!

Haha du har en fan her! *rekke opp handa* Jeg liker stinefine- humor!

Rekker opp jeg og. Vi liker jo stinefine skravling. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er så enig!

Det er bare ikke like gjennomførbart på badegulvet til svigermor. Da steller man fra fotenden. Og risikerer å bytte kjole under middagen nyttårsaften....

Vi får en liten gutt <3
Det er rart, for vi har ei på 4 nå. Ei venninne av meg påstår at det er helt likt i begynnelsen, at eneste forskjellen er at du blir tisset på litt oftere :p

Å ja...
Jenter som tisser på stellebordet lager bare en liten dam.
Gutter har en liten fontene som spruten hvor det skal være alt etter som vinkelen den står i..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp