Gubben rydda nettopp kjøkkenet her...![]()
Ha har jeg vært på do, satt i gang en tørketrummel, en vaskemaskin og en oppvaskmaskin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gubben rydda nettopp kjøkkenet her...![]()
D e kjæmpegodt, ei venninne fra kina som laga d t mæ første gangen å sia e æ hektaHøres kjempegodt ut! Hvordan er det med symptomer osv osv?
Mammaen min er den beste på å strikke skjerf. Favorittskjerfet mitt er knallblått (sånn kongeblått), stooort og trekanta. Deeeilig deilig!
Flink du er! Hadde jeg gjort det, hadde gubben lurt om jeg var syk...Ha har jeg vært på do, satt i gang en tørketrummel, en vaskemaskin og en oppvaskmaskin
Dæven,du har vorre effektivHa har jeg vært på do, satt i gang en tørketrummel, en vaskemaskin og en oppvaskmaskin

Nei.. husker jeg riktig om det var så at du fant ut du var gravid da du var 15 uker på vei?D e kjæmpegodt, ei venninne fra kina som laga d t mæ første gangen å sia e æ hekta
Null symptoma så langt, men så e æ kun 3 uka å 5 daga.....
Æ hadd ingen symptoma eller plaga sist gang eller, så blir speinnanes å sjå kossn d blir gangen her![]()

Jeg har begynt såvidtJeg har mange skjerf, bare ikke tatt dem i bruk enda...
Flink du er! Hadde jeg gjort det, hadde gubben lurt om jeg var syk...
*lat*
Det stemme, sist gang va æ 15 uke på vei før vi vesst nåkkaNei.. husker jeg riktig om det var så at du fant ut du var gravid da du var 15 uker på vei?
Dæmm.... jeg var 3+3![]()
![]()
Go Go Go!Det minner meg på at jeg har en tøyvask å henge opp.. Og nå er jo klokka snart blitt 22!![]()
Er sånn jeg prøver å gjøre det også, når det først skjer aktiviteter på den fronten der. Er heldig nå dog, mannen som gjør alt for meg, jeg bare peker og kommanderer og sjefer (nei, jeg er ikke en bitch, jeg er gravid og dritdårlig formVeldig lett da når alt som er i vaskemaskinen skal i trummelen, og har lagt frem det som skulle i neste maskin.
Alt som skulle i oppvaskmaskinen var allerede skylt av.
Gikk fort
Jeg har savna deg masse!!!Go Go Go!
(du har savna meg, sant? SAnt? Innrømm deeeeet!)
Vi e raskDere har også vært effektive mens jeg har vært borte.
3 sider bare på den korte tiden..
Venter stadig på at den skal snuDet stemme, sist gang va æ 15 uke på vei før vi vesst nåkka
No va æ 3+4Åååååh, d her kainn bli et laaangt svangerskap
Kossn e formen din no da?
Det stemme, sist gang va æ 15 uke på vei før vi vesst nåkka
No va æ 3+4Åååååh, d her kainn bli et laaangt svangerskap
Kossn e formen din no da?
Gjensidig <3Jeg har savna deg masse!!!
Det minner meg på at jeg har en tøyvask å henge opp.. Og nå er jo klokka snart blitt 22!![]()