**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Høres kjempegodt ut! Hvordan er det med symptomer osv osv?
D e kjæmpegodt, ei venninne fra kina som laga d t mæ første gangen å sia e æ hekta :)
Null symptoma så langt, men så e æ kun 3 uka å 5 daga.....
Æ hadd ingen symptoma eller plaga sist gang eller, så blir speinnanes å sjå kossn d blir gangen her :)

Mammaen min er den beste på å strikke skjerf. Favorittskjerfet mitt er knallblått (sånn kongeblått), stooort og trekanta. Deeeilig deilig!

Jeg har mange skjerf, bare ikke tatt dem i bruk enda...

D e kjæmpegodt, ei venninne fra kina som laga d t mæ første gangen å sia e æ hekta :)
Null symptoma så langt, men så e æ kun 3 uka å 5 daga.....
Æ hadd ingen symptoma eller plaga sist gang eller, så blir speinnanes å sjå kossn d blir gangen her :)
Nei.. husker jeg riktig om det var så at du fant ut du var gravid da du var 15 uker på vei?

Dæmm.... jeg var 3+3 :p :angel9

Det minner meg på at jeg har en tøyvask å henge opp.. Og nå er jo klokka snart blitt 22! O.o

Nei.. husker jeg riktig om det var så at du fant ut du var gravid da du var 15 uker på vei?

Dæmm.... jeg var 3+3 :p :angel9
Det stemme, sist gang va æ 15 uke på vei før vi vesst nåkka :)
No va æ 3+4:eek: Åååååh, d her kainn bli et laaangt svangerskap ;)
Kossn e formen din no da?

Veldig lett da når alt som er i vaskemaskinen skal i trummelen, og har lagt frem det som skulle i neste maskin.
Alt som skulle i oppvaskmaskinen var allerede skylt av.
Gikk fort
Er sånn jeg prøver å gjøre det også, når det først skjer aktiviteter på den fronten der. Er heldig nå dog, mannen som gjør alt for meg, jeg bare peker og kommanderer og sjefer (nei, jeg er ikke en bitch, jeg er gravid og dritdårlig form :p )

Det stemme, sist gang va æ 15 uke på vei før vi vesst nåkka :)
No va æ 3+4:eek: Åååååh, d her kainn bli et laaangt svangerskap ;)
Kossn e formen din no da?
Venter stadig på at den skal snu :p
24 1/2 uke og håper fortsatt på at jeg skal kjenne en dag uten kvalme :p

Det minner meg på at jeg har en tøyvask å henge opp.. Og nå er jo klokka snart blitt 22! o_O

Tøyvask... har jeg det tro? antakelig, har alltid det...

Og klokka 22 ja, der kom mannen hjem,

da er det antakelig ikke så lenge til leggetid.

Han skal dusje først da.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp