**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det noe rart da, når dere skal ha FIRE barnestoler i den, må dere jo ha en stor bil?

Vi må antakelig ha større om vi får nr 3.

Ja, 4 barnestoler ja. Og 3 bakovervendt? Du må jo ha kjempestor bil du Tuppeline. :p

Og dere må forhåpentligvis på biljakt snart dere og Sara.

Ja, 4 barnestoler ja. Og 3 bakovervendt? Du må jo ha kjempestor bil du Tuppeline. :p

Og dere må forhåpentligvis på biljakt snart dere og Sara.

aner ikke når hun snur sine, men jeg har to bakovervent nå, og min eldste er eldre enn hennes. Ingen umiddelbare planer om å snu ham heller, egentlig.

aner ikke når hun snur sine, men jeg har to bakovervent nå, og min eldste er eldre enn hennes. Ingen umiddelbare planer om å snu ham heller, egentlig.

Nei, det er jo sant. Kan hende hun fortsatt har alle bakovervendt. Jeg er vant med at de fleste snur ca. ved 4 år. Tror ikke vi snur før vi må.

Nå har moderator Tone stilt oppfølgingsspørsmål til lukket gruppe tråden min, men jeg føler ikke jeg kan svare, siden jeg ikke er langtidsprøver.

Jeg glemte å tempe idag, og det virker ikke som om det er så farlig, ettersom grafen er på tur allikevel :p

Haha.. Det er disse berømte femlingene. Jeg gleder meg til å gå gravid med Uff Bønne samtidig som du har 5 spirer som rocker magen din. :p

Sov godt, i så fall.

Jeg venter på mannen, som er på trening, og ventet hjem om en liten time.
Mannen min på "bissniss" reise (løv norskenglandsk) og da greier jeg ikke legge meg til rimelig tid, selv om jeg allerede er stuptrøtt!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp