Æ like fb, har kontakt me mange venner,gamle konkurenter å klassevenner der![]()
Jeg også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ like fb, har kontakt me mange venner,gamle konkurenter å klassevenner der![]()
Koselig å prat me vænna å familie på fb åJeg også..
Stemme det, huske den perioden...å ja, æ e en av dæm som har flytta med termingruppa til fb....
Man klare sæ godt uten fb å![]()
Æ synes bv e blitt mye bedre no,einn du?Det gjorde jeg også.
Men BV er noe helt annet nå enn den gang
Det gjorde jeg også.
Men BV er noe helt annet nå enn den gang
Ja, man gjør jo det.
Jeg er på google+ da
Google er min venn, remember?
Men der er ikke så mye aktivitet. Deler litt bilder av ungene med svigerfamilien og sånn.
G+ er superintegrert med mobilen min, eller mobilen min er superintegrert med google, generelt egentlig. Så når jeg tar bilder havner de helt av seg selv i en mappe der klar for å deles, og da er det lett dele litt mer svigers som bor så langt unna. Men nå er der ca 100 bilder av EL-tester da (jeg tar jo 2-3 bilder pr dag for å få et som er fokusert og greit...) de burde jeg slette fra g+ før jeg ved et uhell kommer til å dele et av dem, for tester med to streker tolker jo de fleste som baby på vei...
Det hørtes likt ut fb på en måteJa, man gjør jo det.
Jeg er på google+ da
Google er min venn, remember?
Men der er ikke så mye aktivitet. Deler litt bilder av ungene med svigerfamilien og sånn.
G+ er superintegrert med mobilen min, eller mobilen min er superintegrert med google, generelt egentlig. Så når jeg tar bilder havner de helt av seg selv i en mappe der klar for å deles, og da er det lett dele litt mer svigers som bor så langt unna. Men nå er der ca 100 bilder av EL-tester da (jeg tar jo 2-3 bilder pr dag for å få et som er fokusert og greit...) de burde jeg slette fra g+ før jeg ved et uhell kommer til å dele et av dem, for tester med to streker tolker jo de fleste som baby på vei...
Æ synes bv e blitt mye bedre no,einn du?
Dopause![]()
Æ synes bv e blitt mye bedre no,einn du?
Er også på Google+ (og LinkIn) men ikke så aktiv der
Det var det jeg mente.
Den gang virket ting lite gjennomtenkt, og krasjet hele tiden.
Tror mange forlot termingruppene til fordel for FB siden de ikke hadde lyst til å prate åpent om alt.
BV har løst det veldig bra med hemmelige forum
Kakepause...
KAKE....
Jeg kom til å si det da jeg skulle legge barn, jeg ville helst ikke sovne underveis, for da blir jeg helt kake etterpå.
Skal du lage kake, mamma? spørr toåringen ivrig...
Jeg vurderer å bare gå med bikkje også legge meg..
Pepsi pause....Kakepause...