**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Man klare sæ godt uten fb å :)

Ja, man gjør jo det.

Jeg er på google+ da

Google er min venn, remember?

Men der er ikke så mye aktivitet. Deler litt bilder av ungene med svigerfamilien og sånn.

G+ er superintegrert med mobilen min, eller mobilen min er superintegrert med google, generelt egentlig. Så når jeg tar bilder havner de helt av seg selv i en mappe der klar for å deles, og da er det lett dele litt mer svigers som bor så langt unna. Men nå er der ca 100 bilder av EL-tester da (jeg tar jo 2-3 bilder pr dag for å få et som er fokusert og greit...) de burde jeg slette fra g+ før jeg ved et uhell kommer til å dele et av dem, for tester med to streker tolker jo de fleste som baby på vei...

Det gjorde jeg også.
Men BV er noe helt annet nå enn den gang

Det er det, på mange måter.

Nå som det ikke er så mange her heller, er det veldig greit om termingruppene i stor grad blir her, for man er ikke så mange. Og med tilgang på lukket rom er jo også noe av behovet for "privatliv" der?

Ja, man gjør jo det.

Jeg er på google+ da

Men der er ikke så mye aktivitet. Deler litt bilder av ungene med svigerfamilien og sånn.

G+ er superintegrert med mobilen min, eller mobilen min er superintegrert med google, generelt egentlig. Så når jeg tar bilder havner de helt av seg selv i en mappe der klar for å deles, og da er det lett dele litt mer svigers som bor så langt unna. Men nå er der ca 100 bilder av EL-tester da (jeg tar jo 2-3 bilder pr dag for å få et som er fokusert og greit...) de burde jeg slette fra g+ før jeg ved et uhell kommer til å dele et av dem, for tester med to streker tolker jo de fleste som baby på vei...

Er også på Google+ (og LinkIn) men ikke så aktiv der

Ja, man gjør jo det.

Jeg er på google+ da

Det hørtes likt ut fb på en måte :)
En fin måte å ha kontakt med andre på....
Ups, d hadd vorte litt avslørende ja...plutselig dukke d opp et testbilde....

Er også på Google+ (og LinkIn) men ikke så aktiv der

Linkedin.... der må jeg VIRKELIG huske å logge inn en dag, den er vel så vidt jeg husker nemlig fortsatt ikke helt oppdatert på at jeg flyttet og byttet arbeidsgiver for halvannet år siden...

Mannen min er mer aktiv der da. Han er jo faktisk på FB også han da, litt sånn "tvunget" inn i vår. Og trives visst med det, selv om han ikke skriver mye, så følger han litt med kjentfolk rundtomkring. Jeg begynner å innse at jeg kunne likt det.

Google+ brukte jeg mest til spillene egentlig, ettersom så få av mine bekjente er der, og de som ER der, er ikke aktive i det hele tatt...

Det var det jeg mente.
Den gang virket ting lite gjennomtenkt, og krasjet hele tiden.
Tror mange forlot termingruppene til fordel for FB siden de ikke hadde lyst til å prate åpent om alt.
BV har løst det veldig bra med hemmelige forum

Veldig enig i alt dette.

Jeg vurderer å bare gå med bikkje også legge meg..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp