Ja, enig me deinDiare hørtes så......æsj ut....
Jeg tenkt at munndiare er litt som omgangsjuke...
Og det vil jeg ikke ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, enig me deinDiare hørtes så......æsj ut....
Ok, litt koselig me sånne konkuranser daBlir jo flere aktive av det
![]()
Å ja, må vel dit å ja,innimellom![]()
Itj æ eiller....jobbe på sykehjem å der går det diare for tia.....Jeg tenkt at munndiare er litt som omgangsjuke...
Og det vil jeg ikke ha
E dokk her.....?
Mitt å innimellomSamtidig er nettet mitt litt tregt akkurat nå
Litt overaillt....sjøl e æ på facebook innimellomLitt her og litt der...
Litt overaillt....sjøl e æ på facebook innimellom![]()
Viktig å få me sæ alt vettuEr innom der også inni mellom
topp 100 driver ikke til "mange flere aktive". Det er i snitt under 200 innlegg pr måned for å være trygt innafor den lista, utenom når det pågår skravlekonk. Selv ikke en konk som denne driver det særlig opp. 206 i september. 255 så langt denne mnd, med en dag igjen. Det er med andre ord godt under 100 brukere som FAKTSIK forsøker å være på topp 100 lista aktivt.
topp 20-konk driver flere til økt aktivitet, men topp 100 evner i liten grad det. Det krever så lite å være på den lista, fordi her faktisk er så få aktive.
Det var helt annerledes i "gamle dager" når jeg prøvde på mine første barn.
Samtidig er nettet mitt litt tregt akkurat nå
Litt overaillt....sjøl e æ på facebook innimellom![]()
Det va annerledes me mi første å gitt, d va i 2009....
Kor e d blitt av aill....?
Det va annerledes me mi første å gitt, d va i 2009....
Kor e d blitt av aill....?
Æ like fb, har kontakt me mange venner,gamle konkurenter å klassevenner derDit beveger i det minste ikke jeg meg. Enn så lenge ikke reg der.
Stemme det, huske den perioden...å ja, æ e en av dæm som har flytta med termingruppa til fb....Mange, mange, mange forsvant jo da de gikk over til ny forum-løsning, som i en periode var... KOMPLETT ubrukelig.
Smått om senn kommer folk tilbake nå, men så forsvinner mange av termingruppene til facebook![]()
D huske æ noSist jeg var her var i 2012, da var det mange som forsvant etter en omlegning av forumet og mye ustabilitet
Æ like fb, har kontakt me mange venner,gamle konkurenter å klassevenner der![]()
Man klare sæ godt uten fb åJeg kunne sikkert likt fb jeg også, har bare ikke gjort det så langt.
Stemme det, huske den perioden...å ja, æ e en av dæm som har flytta med termingruppa til fb....