Her har det blitt opprettet en Facebook side for å få IKEA til byen, men tror ikke det skjer heheDet er snakk om ikea her, men vi snakker sånn 2017 eller noe sånn, så vi får nå bare.... vente og se?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det blitt opprettet en Facebook side for å få IKEA til byen, men tror ikke det skjer heheDet er snakk om ikea her, men vi snakker sånn 2017 eller noe sånn, så vi får nå bare.... vente og se?
Kjipt at det e sånn da....burde vorre fleir ikeaHer har det blitt opprettet en Facebook side for å få IKEA til byen, men tror ikke det skjer heheVi bor visst for nær en annen by der de allerede har IKEA.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehehehehe,klare du å gå da...
Ska snart ha en liten dopause æ..å burde gjort husarbeidMå ta en liten halvtime snart
![]()
Hehehe,sånn tenke æ å....husarbeidet kainn vent t 1 NovemberHaha.. Ja, jeg klarer jo ikke å gå i dag? Siste innspurt jo!!

Hehehe,sånn tenke æ å....husarbeidet kainn vent t 1 November![]()
Da kainn hainn gjør husarbeidetJa, men mannen forstår jo ikke det?
Da kainn hainn gjør husarbeidet![]()
Det e dårlig gjort jaTja. Han hjelper til altså, men han synes jo det er dårlig gjort hvis jeg sitter på rumpa hele kvelden og han jobber.![]()
Mens termin blir 14 juli å æ e altså 3 uker å 5 daga gravid ifølge bv terminkalkulator![]()
Ja, d stemme joMidt i fellesferien det.
Så koselig, da kan mannen ta ferie fra etter babyen har kommet slik at dere får den første tiden sammen
Ja, d stemme joHææææærlig
Dæsken,d va jo godt planlagt
![]()
Du skjønne d...æ like å planlegg såntUtrolig godt planlagt om jeg må si det selv
Du skjønne d...æ like å planlegg sånt![]()
Det blir perfektHehe....
Dersom det går denne måneden for oss vil vi få termin i slutten av juli..
Ikke så galt det heller
Det blir perfektFint å få i Juli
![]()
Det e godt å tenk på jaIkke være bekymret for at den lille blir for kald før den er stor nok og tåler mer
Hehehehehe,plutselig en dag, så bærre sætt dæm sæ på do å gjør sitt![]()