Vi har plass t 4 barnestola i dein vi har noEr det noe rart da, når dere skal ha FIRE barnestoler i den, må dere jo ha en stor bil?
Vi må antakelig ha større om vi får nr 3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har plass t 4 barnestola i dein vi har noEr det noe rart da, når dere skal ha FIRE barnestoler i den, må dere jo ha en stor bil?
9677 her, innleggene flyr.Over 1210![]()
Volkswagen Caravelle....eller nåkka sånt...Så koselig, hvilken type bil?
Er det noe rart da, når dere skal ha FIRE barnestoler i den, må dere jo ha en stor bil?
Dæm flyr fort9677 her, innleggene flyr.
Blitt en skikkelig skravlekjerring du.![]()
![]()
![]()
Vi har plass t 4 barnestola i dein vi har no![]()
Vi har stoooor bil, gubben vil ha størreJa, 4 barnestoler ja. Og 3 bakovervendt? Du må jo ha kjempestor bil du Tuppeline.
Og dere må forhåpentligvis på biljakt snart dere og Sara.
Det er vi hele gjengen
En skikkelig skravlegjengDet er vi hele gjengen
Ja, 4 barnestoler ja. Og 3 bakovervendt? Du må jo ha kjempestor bil du Tuppeline.
Og dere må forhåpentligvis på biljakt snart dere og Sara.
Volkswagen Caravelle....eller nåkka sånt...
Volkswagen Caravelle....eller nåkka sånt...
Ja, derfor jeg sa det sånn. Hihi...
aner ikke når hun snur sine, men jeg har to bakovervent nå, og min eldste er eldre enn hennes. Ingen umiddelbare planer om å snu ham heller, egentlig.
Jeg glemte å tempe idag, og det virker ikke som om det er så farlig, ettersom grafen er på tur allikevelMen hva skjer med grafen din?
Jeg glemte å tempe idag, og det virker ikke som om det er så farlig, ettersom grafen er på tur allikevel![]()
Mannen min på "bissniss" reise (løv norskenglandsk) og da greier jeg ikke legge meg til rimelig tid, selv om jeg allerede er stuptrøtt!Sov godt, i så fall.
Jeg venter på mannen, som er på trening, og ventet hjem om en liten time.