**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ e itj sikker....:) Men trur ikke d....

OK, jeg har av en eller annen grunn fått inntrykk av det og det som var spesielt denne måneden er at det er ekstra premie på topp 20

Sent from my iPad using BV Forum

OK, jeg har av en eller annen grunn fått inntrykk av det og det som var spesielt denne måneden er at det er ekstra premie på topp 20

Ja, det er spesielt at det er ekstra premier på topp 20. Men topp 100 tror jeg er nesten hver måned.

OK, takk.
Skal jo være her en stund, så blir kanskje noe på meg etterhvert

Sara har vært på topp 100 hver måned i snart ett år og aldri fått en eneste premie. Det er derfor jeg synes hun burde få stellevesken nå. :)

Da er det bare å brette opp ermene og svi av tastaturet!

Prøver, men virkelig innsats blir det ikke før ungene er i seng, nå må jeg bidra i leggingen. Og prøve å ikke sovne underveis...

Prøver, men virkelig innsats blir det ikke før ungene er i seng, nå må jeg bidra i leggingen. Og prøve å ikke sovne underveis...

Vi tar det i kveld. Jeg må gå snart. Utsetter og utsetter.

Mine likt å sitt med doring på do,har du prøvd d?

Å, vi har to doringer. En lyseblå vi kjøpte til eldste, og en rooooosa kitty-dorig svigermor kjøpte til lillejenta (som var, og er, happy med den lyseblå med bamse, som ligger stødigere)

Og potte.

Men nei. Det kommer ikke noe på det

Å, vi har to doringer. En lyseblå vi kjøpte til eldste, og en rooooosa kitty-dorig svigermor kjøpte til lillejenta (som var, og er, happy med den lyseblå med bamse, som ligger stødigere)

Og potte.

Men nei. Det kommer ikke noe på det
Hehehehehe,plutselig en dag, så bærre sætt dæm sæ på do å gjør sitt :)

Lure på d samme,når e du tebake? :)

Æsj. Forsvant hun før hun svarte nå. Hmm. Da må jeg bare gjette da. Leggetid. 2030 pleier det å være ferdig. Da har jeg en time til HUSARBEIDE. Burde gå nå da. :p

Æsj. Forsvant hun før hun svarte nå. Hmm. Da må jeg bare gjette da. Leggetid. 2030 pleier det å være ferdig. Da har jeg en time til HUSARBEIDE. Burde gå nå da. :p
Hehehehehe,klare du å gå da... ;)
Ska snart ha en liten dopause æ..å burde gjort husarbeid :p Må ta en liten halvtime snart:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp