**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men nå er mannen UTE av dusjen, og her sitter fortsatt jeg, og har ikke spist... annet enn en sjokolade da...

Brødskive laget til.

Og så ser jeg big bang theory med mannen :)

snakkes

Sånn,da blir d snart natt :) Sov godt alle damer :)

God morgen, hvordan ser verden ut i dag da?

Jeg ser tåke og regn.
Må på do, men glemte tester, så det er greit, jeg kan gå. Holder på å bli sår i halsen.

Høst.

Spist sesongens første klementin da, det luktet godt på kontoret enda. :-)

Halloen jenter :-)

Ble ikke noe skravling på meg i går. Måtte vaske og brette klær, og så var jeg invitert til naboen på kvelden :-)

Er på jobb nå, så blir ikke noe skravling nå heller... Bare et og annet innlegg innimellom :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

en ting jeg sliter med, med denne måten å skravle på, hvordan endrer jeg tema?
Det ER jo ikke normal skravling at jeg i dette innlegget skal ta opp noe helt annet, når jeg quoter er det for å svare deg på det du skrev. Men jeg VIL endre tema, og det er jo ikke lov å skrive et nytt innlegg, så da blir det denne kunstige måten.
Jeg starter nye innlegg når jeg vil bytte tema. Det må jo være lov? Bryr meg uansett ikke om konkurransen...

Hadde forresten EL slim i går :-) Mulig jeg har hatt det dagene før også, men pga sex :-O har det vært litt vanskelig å skille fra andre ting, hehe :-)

Er tørt i dag da, så mulig EL har vært nå... Er fremdeles ikke helt klok på kroppen min pga SAen. Håper bare vi har truffet sånn noenlunde. Hadde ikke sex i går og mandag pga at jeg var opptatt, så satser på det holdt med helga :-) Må kanskje humpe litt i kveld også for sikkerhetsskyld

Jeg starter nye innlegg når jeg vil bytte tema. Det må jo være lov? Bryr meg uansett ikke om konkurransen...

Bør være greit det, men nå venter jeg på konklusjon fra Janet.

Det er ikkje pga konkurransen i seg selv, men pga at disse reglene gjelder alltid.

Jeg skriver fast mer enn 1-200 i mnd, så jeg er alltid på topp 100 og vil ikke beskyldes for juks, så jeg vil ha klarhet i dette.

Konkurransen nå antar jeg at jeg er ute av, pga lite skravling de siste dagene, jeg blir gående og vente på beskjed om jeg er disket.

Nettopp lest.

Den ga meg det jeg trengte, vi kan skravle naturlig.

Takk.

(og da har de mange et-ord-lekene vært like feil som det vi her inne er anklaget for, så da vil jeg ikke føle på den anklagen mer)

Og, hvordan ser topp 20 ut nå, tro?

Mannen skal på trening både i dag og i morgen, så jeg blir her nå. Neste uke også. Jeg skravler nemlig uansett konk eller ei.

Oppdatering etter kl 12
Lykkeliten er tatt ut etter eget ønske

Tuppeline 12, 2709 innlegg, ned 1 plasser :(
Sara 16, 2500 innlegg, på samme plass
Foreløpig litt anonym er 43, 704 innlegg, opp 1 plass :)
FruJohnsen er 51, 608 innlegg, på samme plass
123kjør er 62, 499 innlegg, på samme plass
FruUndercover , Ute av listen :(

100. plass har 202 innlegg
50. plass har 611 innlegg
20. plass har 2287 innlegg
10. plass har 2835 innlegg
1. plass har 7940 innlegg

Oppdateringen fra rundt midnatt i natt

Tuppeline 12, 2824 innlegg, på samme plass
Sara 17, 2582 innlegg, ned 1 plass :(
Foreløpig litt anonym er 42, 739 innlegg, opp 1 plass :)
FruJohnsen er 50, 626 innlegg, opp 1 plass :)
123kjør er 63, 511 innlegg, ned 1 plass :(
FruUndercover , Ute av listen :(

100. plass har 225 innlegg
50. plass har 626 innlegg
20. plass har 2521 innlegg
10. plass har 2928 innlegg
1. plass har 8197 innlegg

Nettopp lest.

Den ga meg det jeg trengte, vi kan skravle naturlig.

Takk.

(og da har de mange et-ord-lekene vært like feil som det vi her inne er anklaget for, så da vil jeg ikke føle på den anklagen mer)

Og, hvordan ser topp 20 ut nå, tro?

Mannen skal på trening både i dag og i morgen, så jeg blir her nå. Neste uke også. Jeg skravler nemlig uansett konk eller ei.

Har akkurat kommet med oppdateringen.
Beklager at den kom litt sent i dag.
Jeg sov..

Antatt ute av listen nå da, med så få mellom meg og nr 20.

Vel, jeg er med i ikveld.

Ser at svaret jeg kom med til Janet la jeg ikke på fs, men det hun hadde linket til. Dumt, men gjort er gjort.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp