Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokolade e godt daMen nå er mannen UTE av dusjen, og her sitter fortsatt jeg, og har ikke spist... annet enn en sjokolade da...
Big bang her å noBrødskive laget til.
Og så ser jeg big bang theory med mannen
snakkes
Jeg starter nye innlegg når jeg vil bytte tema. Det må jo være lov? Bryr meg uansett ikke om konkurransen...en ting jeg sliter med, med denne måten å skravle på, hvordan endrer jeg tema?
Det ER jo ikke normal skravling at jeg i dette innlegget skal ta opp noe helt annet, når jeg quoter er det for å svare deg på det du skrev. Men jeg VIL endre tema, og det er jo ikke lov å skrive et nytt innlegg, så da blir det denne kunstige måten.
Jeg starter nye innlegg når jeg vil bytte tema. Det må jo være lov? Bryr meg uansett ikke om konkurransen...
Sent from my iPhone using BV Forum
God "morgen" jenter.
Sovnet igjen etter at mannen og ungene var ute i morges, og kom meg først opp når svigermor ringte
Høres deilig ut å sove litt!
Oppdatering etter kl 12
Lykkeliten er tatt ut etter eget ønske
Tuppeline 12, 2709 innlegg, ned 1 plasser
Sara 16, 2500 innlegg, på samme plass
Foreløpig litt anonym er 43, 704 innlegg, opp 1 plass
FruJohnsen er 51, 608 innlegg, på samme plass
123kjør er 62, 499 innlegg, på samme plass
FruUndercover , Ute av listen
100. plass har 202 innlegg
50. plass har 611 innlegg
20. plass har 2287 innlegg
10. plass har 2835 innlegg
1. plass har 7940 innlegg
Nettopp lest.
Den ga meg det jeg trengte, vi kan skravle naturlig.
Takk.
(og da har de mange et-ord-lekene vært like feil som det vi her inne er anklaget for, så da vil jeg ikke føle på den anklagen mer)
Og, hvordan ser topp 20 ut nå, tro?
Mannen skal på trening både i dag og i morgen, så jeg blir her nå. Neste uke også. Jeg skravler nemlig uansett konk eller ei.