**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hehehehehe, trur sånt e helt vanlig :) Æ fins itj trøtt no...men imårra tili..Zzzzzzzzzzzzz:p

Nå begynner jeg så smått å våkne, Men er mer enn villig til å legge meg om ikke så lenge.

Vi får se, jeg skulle jo spise kveldsmat når ungene var i seng, men er ikke så lysten på å lage noe...

Mannen spiste fiskekaker i brød sammen med ungene før de la seg (vel, han og eldste, yngste hadde feber-matlyst, hun drikker for det meste i dag) for han hadde ikke spist middag, så han skal sikkert ikke ha noe, jeg burde spise mens han er ute...

Nå begynner jeg så smått å våkne, Men er mer enn villig til å legge meg om ikke så lenge.

Vi får se, jeg skulle jo spise kveldsmat når ungene var i seng, men er ikke så lysten på å lage noe...

Mannen spiste fiskekaker i brød sammen med ungene før de la seg (vel, han og eldste, yngste hadde feber-matlyst, hun drikker for det meste i dag) for han hadde ikke spist middag, så han skal sikkert ikke ha noe, jeg burde spise mens han er ute...
Du kainn kanskje spis når gubben spise...:)
Ska ha havregrøt snart æ ;)

Du kainn kanskje spis når gubben spise...:)
Ska ha havregrøt snart æ ;)

Han HAR jo spist.

Havregrøt utstår jeg ikke, virkelig.

Mulig det blir havregryn, men det holder at grynene er lettkokt fra før, jeg skal ikke koke dem sammen til en grøt altså. Jeg vil ha dem gode!

Han HAR jo spist.

Havregrøt utstår jeg ikke, virkelig.

Mulig det blir havregryn, men det holder at grynene er lettkokt fra før, jeg skal ikke koke dem sammen til en grøt altså. Jeg vil ha dem gode!
Heheheh,havregrøt e jo godt ;)
Hver sin smak vettu :)

Hehehehehehe, d e jo arti.....

Hver sin smak... der også

en ting jeg sliter med, med denne måten å skravle på, hvordan endrer jeg tema?

Det ER jo ikke normal skravling at jeg i dette innlegget skal ta opp noe helt annet, når jeg quoter er det for å svare deg på det du skrev. Men jeg VIL endre tema, og det er jo ikke lov å skrive et nytt innlegg, så da blir det denne kunstige løsningen.

Mannen forsvant i dusjen, og jeg spiser kveldsmat. Drikker meg et glass jus.
Deretter håper jeg det nærmer seg legge tid (men nt to worry, jeg skravler lenge enda)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp