Takk! Eneste skuffelsen nå er at jeg fant ut at garnet klør...Hipp hurraDu e flink
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Eneste skuffelsen nå er at jeg fant ut at garnet klør...Hipp hurraDu e flink
![]()
Hehehehehe, trur sånt e helt vanligÆ fins itj trøtt no...men imårra tili..Zzzzzzzzzzzzz
![]()
Jepp, da blir d etter jobbGubben har sagt at hainn vil kjøp en digital imårra,for å værra sikker.....
Jeg fikk til heklinga!!Fant meg en annen fremgangsmåte, så gikk det mye bedre
![]()
Takk! Eneste skuffelsen nå er at jeg fant ut at garnet klør...Fail!
Du kainn kanskje spis når gubben spise...Nå begynner jeg så smått å våkne, Men er mer enn villig til å legge meg om ikke så lenge.
Vi får se, jeg skulle jo spise kveldsmat når ungene var i seng, men er ikke så lysten på å lage noe...
Mannen spiste fiskekaker i brød sammen med ungene før de la seg (vel, han og eldste, yngste hadde feber-matlyst, hun drikker for det meste i dag) for han hadde ikke spist middag, så han skal sikkert ikke ha noe, jeg burde spise mens han er ute...
Det e ikke bra....kløing e ikke braTakk! Eneste skuffelsen nå er at jeg fant ut at garnet klør...Fail!
Ikke blødd nå meir.......så håpet e derDet viktigste er jo egentlig hvorvidt du fortsatt blør
Du kainn kanskje spis når gubben spise...
Ska ha havregrøt snart æ![]()
Håper med deg!Ikke blødd nå meir.......så håpet e der
Gubben sa at æ blødd litt i begynnelsa me førstejenta å......Så æ krysse alt æ har no![]()
Tusen takk,koselig å hørHåper med deg!
Heheheh,havregrøt e jo godtHan HAR jo spist.
Havregrøt utstår jeg ikke, virkelig.
Mulig det blir havregryn, men det holder at grynene er lettkokt fra før, jeg skal ikke koke dem sammen til en grøt altså. Jeg vil ha dem gode!
Heheheh,havregrøt e jo godt
Hver sin smak vettu![]()
No e d charterfeber....![]()
Hehehehehehe, d e jo arti.....VIRKELIG ingen grunn til å slå på tv'n!
Hehehehehehe, d e jo arti.....
Hehehehe,stemme d....morsomt å sjå folk drit sæ ut på tvHver sin smak... der også
Hehehehe,stemme d....morsomt å sjå folk drit sæ ut på tv![]()
Itj min eller egentlig....gubben å en kompis som sjer å held på å flire sæ ihjæl....virkelig, virkelig, virkelig ikke min interesse det, nei.