• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Kjekt me besteforeldre som kainn hjelp t ja :)

Det var en medvirkende årsak til at vi flyttet. Vel, ikke bare for hjelp, men for at besteforeldrene skulle være en de av ungenes liv, utenom to uker om sommeren og et par helger... Vel, vi har i alle fall mine nå da, mannens bor i en annen landsdel igjen, så sånn blir det nå. Vi besøker.

Det var en medvirkende årsak til at vi flyttet. Vel, ikke bare for hjelp, men for at besteforeldrene skulle være en de av ungenes liv, utenom to uker om sommeren og et par helger... Vel, vi har i alle fall mine nå da, mannens bor i en annen landsdel igjen, så sånn blir det nå. Vi besøker.
D va derfor vi å flytta, for å kom nærmar familien å få litt hjelp t ongan å for at dæm skoill bli bedre kjent :)

D va derfor vi å flytta, for å kom nærmar familien å få litt hjelp t ongan å for at dæm skoill bli bedre kjent :)

Det er jo greit for ungene å bli kjent med familien, jeg ser at mine elsker den delen :)

En gang før vi flyttet var i et større familieslskap, og guttungen som da var rundt tre år sa etterpå "det var helt rart, jeg kjente jo ingen, men alle kjente meg!" han koste seg!

Det er jo greit for ungene å bli kjent med familien, jeg ser at mine elsker den delen :)

En gang før vi flyttet var i et større familieslskap, og guttungen som da var rundt tre år sa etterpå "det var helt rart, jeg kjente jo ingen, men alle kjente meg!" han koste seg!

Hehehehe,ongan kainn få sagt det ;)

Hehehehe,ongan kainn få sagt det ;)

Dette er samme gutt som på vei hjem fra nevnte treff ville sitte på med mormor og morfar, det var vel da denne kommentaren kom.

Da kom også spm om vi kunne flytte rommet hans hjem til mormor og morfar. Hus kan man ikke flytte, de sitter fast, det visste han, men kunne vi flytte rommet hans?

Mormor ble svar skyldig. Og hun visste ikke da at vi planla flytting.

Gutten ble forvirret når vi sa vi skulle flytte, for man kan jo ikke flytte hus. De sitter fast. Nei, men man kan kjøpe nytt, måtte vi forklare :)

Dette er samme gutt som på vei hjem fra nevnte treff ville sitte på med mormor og morfar, det var vel da denne kommentaren kom.

Da kom også spm om vi kunne flytte rommet hans hjem til mormor og morfar. Hus kan man ikke flytte, de sitter fast, det visste han, men kunne vi flytte rommet hans?

Mormor ble svar skyldig. Og hun visste ikke da at vi planla flytting.

Gutten ble forvirret når vi sa vi skulle flytte, for man kan jo ikke flytte hus. De sitter fast. Nei, men man kan kjøpe nytt, måtte vi forklare :)
Hehehehehehe,så hærlig!!!!:)
Fornuftig å reflektert gutt du har :):):)

Det var vel lov å skrive ny innlegg uten quote så lenge det ikke er ditt eget innlegg som er over? Så sånn som jeg gjør nå er lov, fordi det er mange sider siden sist jeg var her. Jeg kan bare ikke legge inn noe nytt rett under.

Og som du også så Sara, så var reglene jeg fikk tilsendt på pm ganske ulne de også. Hva er pjatt og hva er normal skravling?

Hei hei Tuppeline!

Haha.. Veldig rart. :p

Hehehehehehe,så hærlig!!!!:)
Fornuftig å reflektert gutt du har :):):)

Det er det ingen tvil om, det er mange gullkorn som har kommet ut av denne kroppen siden han lærte å snakke før han var to.

en herlig unge.

han hadde mange tanker rundt det å bli storebror også.

Lurer på hvordan han tar det med en til.

Han SA jo faktisk at jeg hadde en baby i magen min ei uke før den positive testen i mai...

Ja, ikke sant?

Kjekt å se deg her i kveld.

I kveld skal vi bare kose oss og skravle. Ikke telle innlegg, ikke sette oss mål, bare skravle og kose oss :)

Jeg skal komme innom senere i kveld. Ville bare si hei. Er egentlig litt opptatt. :)

Men jeg heier på dere som fortsatt skravler om stelleveske-topp-20-altså. Selv om jeg nå har satt meg selv på sidelinjen.

Det er det ingen tvil om, det er mange gullkorn som har kommet ut av denne kroppen siden han lærte å snakke før han var to.

en herlig unge.

han hadde mange tanker rundt det å bli storebror også.

Lurer på hvordan han tar det med en til.

Han SA jo faktisk at jeg hadde en baby i magen min ei uke før den positive testen i mai...
Æ trur hainn blir en flott storebror :)
Merkelig...onga må ha en sjette sans...Jenta mi sa at æ hadd baby i magen, før æ vesst d sjøl...D va skummelt d :)

Jeg skal komme innom senere i kveld. Ville bare si hei. Er egentlig litt opptatt. :)

Men jeg heier på dere som fortsatt skravler om stelleveske-topp-20-altså. Selv om jeg nå har satt meg selv på sidelinjen.
Koselig at du kom innom :)
Vi skravles vel litt ikveill ;)

Jeg vet ikke om jeg egentlig skravler for topp 20. Jeg bare skravler. Det er nå mye det jeg har gjort hele veien, egentlig.

Håper jeg er her når du kommer innom i kveld da, jeg liker å skravle med deg!

Også vil jeg si, jeg håper du engang er klar for ny konkurranseskravling, for jeg er helt sikker på at vi kan ha det knallgøy sammen sånn flere ganger!

Spent på Lykkeliten ja, vi kommer til å ha veldig nær EL denne gangen tror jeg.

Ja, det kan virke sånn. Jeg tror kanskje jeg får EL på fredag jeg, eller kanskje kanskje på torsdag allerede. Ser hvert fall ut som det blir før lørdag.

Når fikk du temphopp etter positiv test sist? Var det etter 7 tester, eller fortsatte du med EL-tester etter å ha begynt med tempøkningen? Husker ikke rekkefølgen på temp og tester, bare at det ble mange positive tester. :confused:

Æ trur hainn blir en flott storebror :)
Merkelig...onga må ha en sjette sans...Jenta mi sa at æ hadd baby i magen, før æ vesst d sjøl...D va skummelt d :)

Han er allerede en god storebror, en herlig unge.

Ja, det kan virke sånn. Jeg tror kanskje jeg får EL på fredag jeg, eller kanskje kanskje på torsdag allerede. Ser hvert fall ut som det blir før lørdag.

Når fikk du temphopp etter positiv test sist? Var det etter 7 tester, eller fortsatte du med EL-tester etter å ha begynt med tempøkningen? Husker ikke rekkefølgen på temp og tester, bare at det ble mange positive tester. :confused:

Vel, jeg husker ikke helt, for jeg endte jo opp med å flytte antatt el, og slettet alle testene fra ff for det laget bare rot, men jeg kan lete opp den gamle el-testetråden min og sjekke opp mot grafen.

Jeg vet ikke om jeg egentlig skravler for topp 20. Jeg bare skravler. Det er nå mye det jeg har gjort hele veien, egentlig.

Håper jeg er her når du kommer innom i kveld da, jeg liker å skravle med deg!

Også vil jeg si, jeg håper du engang er klar for ny konkurranseskravling, for jeg er helt sikker på at vi kan ha det knallgøy sammen sånn flere ganger!

Ja, det er vel det vi har gjort hele veien, men jeg har nå hvert fall lagt inn en del ekstra timer her pga. utfordringen. :p

Ja, jeg håper vi kan skravle litt i kveld. Det hadde vært koselig. Liker jo å skravle med deg! Håper på samme termin for oss jeg nå. ;)

Ja, jeg skal sikkert bli med på en ny konkurranse, men da vil jeg ha alle reglene skriftlig først. Ordentlig. Ikke noe sånt: "Dette håndheves sånn, og alle vet det fordi de har vært på BV lenge." Da kan jeg være med igjen. Legger det på is enn så lenge. Vil bare skravle på FS og bli gravid. :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp