• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ får no ei måned etter dokk sia æ blør som en gris no :rolleyes:

Æ får no ei måned etter dokk sia æ blør som en gris no :rolleyes:

Dumt, men da har i alle fall kroppen din fått en mens på egenhånd, og forhåpentligvis bedre i rute til neste?

August er en fin mnd det også. Har en augustunge jeg :)

Men nå som vi er hjemme, sammtidig, så KAN vi live-skravle, og det kan i alle fall ingen ta oss på.

Hvordan er det med deg i dag da?
Koselig å skravle litt live.. e vel itj å lov å gjør sånn her,quote svaret ditt...men æ gjør d læll :)

D går egentlig greit,men æ lure fryktelig på koffer æ blør......ane itj koffer, så e litt sånn rart humør :rolleyes:

Jentungen min har å fått feber å søv masse...hele tia nesten :rolleyes:

Mange syke altså.

Min har ca 38 nå, målt for en liten halvtime siden. Da var det ca 5 timer siden hun fikk paracet, så da burde vel effekten av den være på vei ut. Hun er ikke frisk, jeg kjenner jo fingrene hennes er varme, hele hun er varm, også er hun koseklengemammajente, enda mer enn normalt.

Forhåpentigvis kan hun være hos min mamma i morgen, så kommer vi oss begge på jobb.

Dumt, men da har i alle fall kroppen din fått en mens på egenhånd, og forhåpentligvis bedre i rute til neste?

August er en fin mnd det også. Har en augustunge jeg :)

D va d æ å tenkt.. Greit at kroppen får ordna litt sjøl,sånn at den e klar for et nytt svangerskap :)
D som e så dumt e at gubben ska bort på jobb å blir borte i 1 mnd snart...så kanskjen d itj blir nå 2014 onge,men 2015...:p

Koselig å skravle litt live.. e vel itj å lov å gjør sånn her,quote svaret ditt...men æ gjør d læll :)

D går egentlig greit,men æ lure fryktelig på koffer æ blør......ane itj koffer, så e litt sånn rart humør :rolleyes:

Klart det er lov å quote, det er jo det vi SKAL gjøre ifølge reglene. Eller skrive annethvert, men utfordrignen er jo å vite om du taster fortere enn meg eller ei, så jeg vet ikke om du eller jeg poster neste innlegg først, da er det tryggere å quote.

Dog, utfra den pm lykkeliten skrev om tidlgere i dag, skulle "normal skravling" være greit uansett, men det strider mot det de sier om at vi ikke får skrive to etter hverandre uten å quote, så da vet jeg ikke... Just in case, jeg quoter.

D va d æ å tenkt.. Greit at kroppen får ordna litt sjøl,sånn at den e klar for et nytt svangerskap :)
D som e så dumt e at gubben ska bort på jobb å blir borte i 1 mnd snart...så kanskjen d itj blir nå 2014 onge,men 2015...:p

Dumt at han skal bort, men det er da flere mnd igjen av 2014 enda, om det ikke blir august er der jo sept, okt, nov, des :)

Mange syke altså.

Min har ca 38 nå, målt for en liten halvtime siden. Da var det ca 5 timer siden hun fikk paracet, så da burde vel effekten av den være på vei ut. Hun er ikke frisk, jeg kjenner jo fingrene hennes er varme, hele hun er varm, også er hun koseklengemammajente, enda mer enn normalt.

Forhåpentigvis kan hun være hos min mamma i morgen, så kommer vi oss begge på jobb.

Mi har feber hu å gitt....å hoste¨å harke masse :rolleyes:
Heldigvis har gubben permisjon,så hu får no værra heim :)
Ellers så har vi koinna spurt svigermor,hu har alltid mulighet :)

Dumt at han skal bort, men det er da flere mnd igjen av 2014 enda, om det ikke blir august er der jo sept, okt, nov, des :)
Jo da, vi har muligheten..d får bli når det blir, å helst så fort som mulig :)

Morgenen i dag... ja, her skravler jeg, og velger å starte et nytt innlegg uten quote, for dette er et helt eget tema.

Jeg våknet litt tidlig, surfet litt bv fra mobilen. Bare meg og min datter i senga, mannen hadde emigrert inn til guttungen for noen timer siden.

Jeg kjenner... hun kjennes varm ut. Litt for varm...

Jeg sniker meg inn på¨badet, jeg har hørt at mannen har stått opp. Og møtes av "vi har ikke vann" Jeg svarer med "og jentungen har nok feber".

Vi fikk vasket med våtservietter, kledd på og pusset tenner i en skvett flaskevann, gitt hunden vann fra flaske. Hadde heldigvis en liten liter i kjøleskapet. Ok, du kjører, jeg ringer mamma, sier jeg. og det gjorde jeg. Hun tok ikke telefonen. Ringte pappa, han tok ikke telefonen. ringte mamma, nei. Ringte hustelefonen. Nei.

Sendte sms om at de måtte ikke bli bekymra, jeg hadde bare forsøkt for å høre om jeg og jentungen kunne være hos mamma i formiddag siden vi ikke hadde vann. Men fikk ikke svar, og ga opp, vi konkluderte med at vi dro på butikken, handlet vann og "sykemat" (fruktmos og smothie etc fra babyhylla funker utmerket til febersyke barn som bør få i seg litt veske...) og så ble mannen hjemme med henne.

Pappa ringte meg på vei til jobb, jeg avklarte at vi trengte ikke kontakt med mamma nå, vi hadde løst det.

Mamma ringte meg når jeg hadde kommet meg på jobb. Jeg avklarte at vi kom ikke dit i dag. Men hun kan evt passe jentungen i morgen. Vi får se, men det virker som om hun ikke er barnehagemateriale i morgen ja, fortsatt feber.

Ikke akkurat "god morgen", nei...

Kommunen sa kl 7 at de lette etter hvor det var vannledningsbrudd. Kl 8 fikk jeg sms om at de hadde funnet det, og regnet med ha det i orden til kl 14.

Heldigivs vann på plass nå, i det minste.

Mi har feber hu å gitt....å hoste¨å harke masse :rolleyes:
Heldigvis har gubben permisjon,så hu får no værra heim :)
Ellers så har vi koinna spurt svigermor,hu har alltid mulighet :)

Greit med besteforeldre som kan ja.

Jeg fikk jo ikke tak i mamma i dag, og hun kunne uansett ikke hatt henne hele dagen, siden hun hadde en fysio-time, men i morgen kan hun. Mamma kan stort sett, heldigvis.

Itj bærre,bærre å få litt romantikk inn i huset da nei...;)

I alle fall ikke når den mammasyke ungen helst vil sove i mammasenga. Men hun legges i egen seng på kvelden, så vi har vår til rådighet sånn frem til... vel, i natt kom hun vel i totiden.

I alle fall ikke når den mammasyke ungen helst vil sove i mammasenga. Men hun legges i egen seng på kvelden, så vi har vår til rådighet sånn frem til... vel, i natt kom hun vel i totiden.
Ja,ja, dokk får dokk bærre gjør det så fort som mulig da :)

Greit med besteforeldre som kan ja.

Jeg fikk jo ikke tak i mamma i dag, og hun kunne uansett ikke hatt henne hele dagen, siden hun hadde en fysio-time, men i morgen kan hun. Mamma kan stort sett, heldigvis.
Kjekt me besteforeldre som kainn hjelp t ja :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp