SpeinnanesSpent på Lykkeliten ja, vi kommer til å ha veldig nær EL denne gangen tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpeinnanesSpent på Lykkeliten ja, vi kommer til å ha veldig nær EL denne gangen tror jeg.
Oh,yes, vi skravle masse![]()
SpeinnanesTenk kor kult d hadd vorre om dokk fekk termin samtidig
![]()
Æ får no ei måned etter dokk sia æ blør som en gris no![]()
Koselig å skravle litt live.. e vel itj å lov å gjør sånn her,quote svaret ditt...men æ gjør d lællMen nå som vi er hjemme, sammtidig, så KAN vi live-skravle, og det kan i alle fall ingen ta oss på.
Hvordan er det med deg i dag da?
D hadd vorre utrolig koselig i hvert fallDet hadde vært gøy, vi får se. Jeg gjør i alle fall der jeg kan...
Jentungen min har å fått feber å søv masse...hele tia nesten![]()
Dumt, men da har i alle fall kroppen din fått en mens på egenhånd, og forhåpentligvis bedre i rute til neste?
August er en fin mnd det også. Har en augustunge jeg![]()
Koselig å skravle litt live.. e vel itj å lov å gjør sånn her,quote svaret ditt...men æ gjør d læll
D går egentlig greit,men æ lure fryktelig på koffer æ blør......ane itj koffer, så e litt sånn rart humør![]()
D hadd vorre utrolig koselig i hvert fallDokk får stå på litt ekstra framover
![]()
D va d æ å tenkt.. Greit at kroppen får ordna litt sjøl,sånn at den e klar for et nytt svangerskap
D som e så dumt e at gubben ska bort på jobb å blir borte i 1 mnd snart...så kanskjen d itj blir nå 2014 onge,men 2015...![]()
Mange syke altså.
Min har ca 38 nå, målt for en liten halvtime siden. Da var det ca 5 timer siden hun fikk paracet, så da burde vel effekten av den være på vei ut. Hun er ikke frisk, jeg kjenner jo fingrene hennes er varme, hele hun er varm, også er hun koseklengemammajente, enda mer enn normalt.
Forhåpentigvis kan hun være hos min mamma i morgen, så kommer vi oss begge på jobb.
Itj bærre,bærre å få litt romantikk inn i huset da nei...Det gjør vi. Som best vi kan, med syke barn i hus.
Jo da, vi har muligheten..d får bli når det blir, å helst så fort som muligDumt at han skal bort, men det er da flere mnd igjen av 2014 enda, om det ikke blir august er der jo sept, okt, nov, des![]()
Mi har feber hu å gitt....å hoste¨å harke masse
Heldigvis har gubben permisjon,så hu får no værra heim
Ellers så har vi koinna spurt svigermor,hu har alltid mulighet![]()
Itj bærre,bærre å få litt romantikk inn i huset da nei...![]()
Ja,ja, dokk får dokk bærre gjør det så fort som mulig daI alle fall ikke når den mammasyke ungen helst vil sove i mammasenga. Men hun legges i egen seng på kvelden, så vi har vår til rådighet sånn frem til... vel, i natt kom hun vel i totiden.
Kjekt me besteforeldre som kainn hjelp t jaGreit med besteforeldre som kan ja.
Jeg fikk jo ikke tak i mamma i dag, og hun kunne uansett ikke hatt henne hele dagen, siden hun hadde en fysio-time, men i morgen kan hun. Mamma kan stort sett, heldigvis.