**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Erfaring viser jo dessverre at f.eks tempetråden trenger vi ikke ny av så veldig ofte...Det er den TREJDE tråden, siden jeg startet den første før jul i fjor, og egentlig kunne vi hatt den samme enda, jeg var jo bare gravid ei uke, men dere rakk starte ny før jeg var tilbake :)

Ja. Men blir vel fort til at noen av de som er mye her (og da kanskje har vært her en stund) kan lage tråder. Hmm.. Nei, vet ikke jeg. Vi får se hvordan vi burde ta dette videre...

Liltjfrøkna mi gulpa for aller første gang i dag...

Gler mæ t neste Søndag, da ska vi t Rørvik :) Ska hent møbla å sånt i huset t bestemora t mainn min :)

Fikk mail om at jeg spammet med vilje. Fikk ikke åpnet linken så jeg vet ikke helt sikkert hva det var, men tror det må være da jeg tullet med Sara for noen dager siden. Jeg har ikke lest forumreglene så jeg visste ikke at jeg brøt dem. Min feil.

Jeg HAR lest forumreglene en gang, men finner dem ikke igjen nå, og det er ikke bra,

Og, spammet med vilje?

Ehh, hva da, liksom? Og når ikke engang DU vet hva du har gjort galt?

MODERATOR; svar!!!

Hvilken link fikk du ikke åpnet, forresten?

Du fikk beskjed om at du spamma faktisk

- Taster med appen -

Fant dem, etter litt søking, og dette står om spamming:

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.

Gjentatte innlegg da som at man skriver det samme om og om igjen? Har du gjort det da?

Men pass på å ikke gjøre det en gang til da, ekskludert etter to advarsler, faktisk!

Men man får beskjed på innboks da....sånn at man ikke gjør d igjæn...

Nå kan jeg jo ikke skrive det på nytt, men det jeg tror det må ha vært var når Sara og jeg hadde en skravleperiode om antall innlegg for dagen og så kom Sara sitt innlegg dobbelt, så skrev jeg:

"Ja, så nå poster vi bare dobbelt" og la den to ganger. Og så skrev jeg:
"Går raskere og ta det trippelt" og la den tre ganger.

Så skrev jeg vel: "Nei, det ville være juks, det skal vi ikke. :p"

Var ment som tull. Og jeg skrev faktisk alle fem innleggene, selv om det var samme tekst.

Men jo, jeg fikk to advarsler på innboksen her. Med link til innlegget. Men den gikk ikke an å åpne, så jeg bare antar det må være det? For jeg har hvert fall aldri spammet noe med vilje ellers? Og det var ikke ment som spam, bare som en spøk. Men men. Det er jo konkurranse nå, så jeg skal selvfølgelig ikke jukse. Var ikke meningen heller.

Det var tross alt snakk om 3 innlegg ekstra. Det kan jeg ta igjen nå.

Hunden min er søt.

Jeg liker epler.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp