**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi har ingen morsomme planer. Blir vel en vanlig uke. Eller. På torsdag er jeg kanskje borte hele dagen. Det skjønte jeg plutselig nå. Skal på et møte på dagtid, som kan vare lenge, og så har vi en avtale med familien etter jobb, så det kan fort ta hele kvelden. Oj oj. Og det er siste dagen i skravlekonkurransen.

Tja, jeg skal til kiropraktor i morgen, og så får jeg mann og barn hjem i morgen.

OG OG OG...
Jeg skal få satt på hår i morgen! :D :D :D

Så gøy da. Deilig å få følelsen av at man er litt fresh på høsten også. Jeg føler meg sånn høst-kjedelig på denne tiden av året. Liker bedre våren og sommeren. :p

Vi har ingen morsomme planer. Blir vel en vanlig uke. Eller. På torsdag er jeg kanskje borte hele dagen. Det skjønte jeg plutselig nå. Skal på et møte på dagtid, som kan vare lenge, og så har vi en avtale med familien etter jobb, så det kan fort ta hele kvelden. Oj oj. Og det er siste dagen i skravlekonkurransen.

Da må jeg nesten skravle meg trygg på onsdag da... Jøss. Nå må jeg sjekke listen en gang til.

Så gøy da. Deilig å få følelsen av at man er litt fresh på høsten også. Jeg føler meg sånn høst-kjedelig på denne tiden av året. Liker bedre våren og sommeren. :p
Er vel mest at jeg føler alle snakker om gravidglød etc...eh.. vel, kan ike si den har dukket opp her. Håret detter av, jeg svetter og føler meg som en hoven ku :p

Da må jeg nesten skravle meg trygg på onsdag da... Jøss. Nå må jeg sjekke listen en gang til.

Jeg ligger 395 foran 20. plassen. Så hvis jeg opprettholder det, eller øker det til over 500 innlegg. Så bør jeg vel kanskje være trygg? Sara, hva tror du er den beste strategien i forhold til at det er siste dagen?

Jeg ligger 395 foran 20. plassen. Så hvis jeg opprettholder det, eller øker det til over 500 innlegg. Så bør jeg vel kanskje være trygg? Sara, hva tror du er den beste strategien i forhold til at det er siste dagen?

Er vel mest at jeg føler alle snakker om gravidglød etc...eh.. vel, kan ike si den har dukket opp her. Håret detter av, jeg svetter og føler meg som en hoven ku :p

Haha.. Det er jo også en form for glød. En hårløs, svettende ku. Hvis noen sier at du gløder så bør du ta det som et kompliment da hvert fall. :)

Haha.. Det er jo også en form for glød. En hårløs, svettende ku. Hvis noen sier at du gløder så bør du ta det som et kompliment da hvert fall. :)
HEhe ja, de ser sikkert noe jeg ikke ser :p
Skulle gjerne sett det selv da. Kanskje det hjelper litt med litt ekstra hår ;)

HEhe ja, de ser sikkert noe jeg ikke ser :p
Skulle gjerne sett det selv da. Kanskje det hjelper litt med litt ekstra hår ;)

Ikke alltid man ser det selv. Husker jo at jeg har fått komplimenter selv på tidspunkter hvor jeg ikke kan forstå det.

Legg på 100 om dagen til og med onsdag?

Nja. Vi får se. Har endt på ca. 200 innlegg per dag de siste dagene. Vet ikke om jeg rekker så mye mer enn det. Får vel følge med på listen fremover og lage en plan underveis. :p

Eventuelt må jeg skravle hele onsdagen, siden jeg ikke kan skravle på torsdag.

Om du kan ofre en hel dag på å skravle, er det utrolig hvor mange innlegg man klarer på en dag :p

Haha.. Ja, nei, jeg kan nok ikke bruke en hel dag på skravling. Og så er det ikke nok liv her inne på FS til å få det til. Og jeg blir svimmel ute på Generelt. Synes det er mye hyggeligere her inne hvor vi er så få at vi blir litt "kjent". Det er for mange på Generelt. Og litt for mange kvinnfolk.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp