**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er bare fordi Tuppeline er på jobb. Hun skravler seg opp igjen i kveld, ikke noe problem. Det blir sånn når de oppdaterer to ganger om dagen. Noen skravler mer jevnt hele tiden, andre har skravleøkter. :p

Det tviler jeg ikke på at hun kommer til å gjøre :)

Tenkte bare det kunne vært greit med en sammenligning med hvordan det var sist..

Jeg er nesten overrasket over at jeg ikke hadde falt ved tanke på at jeg fikk sove lenge i dag etterfulgt av en lang frokost

Er veldig mange på BV forumet som sover og passer på unger på natten/morgenen.

Klart det er kjekt med sammenligning :)

Gjør oss snart klare for dagens svømmetime

min innsats kommer nok i stor grad sånn fra kl 20

Ikke mye nå nei.

Svømmetimen begynner om 54 minutter. Vi bør være der et kvarter før, for å dusje og sånn. Det tar oss et kvarter å kjøre.
Jeg må fylle oppi badetøyet fra snora i baggene våre. (Nye håndklær har jeg ordnet, men badetøyet henger til tørk) Jeg må få en gutt som ikke vil i svømmehallen til å gå på do og kle på seg. Jeg skal få jenta med oss også, men hun gleder seg, og er lettere å overtale. Må huske å ha oppi tør bleie til henne i baggen.

Alt i alt er det altså på tide å logge av og begynne å gjøre oss klare.

Nei, jeg må gå tilbake. Skulle bare sjekke en mail, men da måtte jeg sjekke BV også. MEN ikke ferdig med lista. Må bli ferdig med lista først. Snakkes i kveld. Om jeg ikke sniker meg inn før. Men det skal jeg jo ikke.

Om jeg klarer da.

Er så kjedelig å starte å rydde, er greit når man er i gang, men tiltakslysten er minst først da jeg trenger den mest.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp