M
Moderator Stine
Guest
Det er stasJa, ikke sant? På FS kan man alltid kose seg med en kopp te. Det ser jeg på som skikkelig kvalitetsstempel. Nyte en god kopp te mens man skravler på forum = hygge. Da er det bra forum-miljø.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er stasJa, ikke sant? På FS kan man alltid kose seg med en kopp te. Det ser jeg på som skikkelig kvalitetsstempel. Nyte en god kopp te mens man skravler på forum = hygge. Da er det bra forum-miljø.
Det er stasVi liker at dere har det sånn på forumet
![]()
Jeg forstår ønsket om en lukket gruppe på fs, men jeg vet ikke hvorvidt det er gjennomførbart, i og med at det er så stort gjennomtrekk av brukere her. (det er bl.a. derfor vi har hatt flere troll her inne på fs som stadig kommer tilbake, mye fordi det sjelden er brukere her som var på forrige gang de var innom og trollet). Men jeg forstår ønsket, absolutt!Ja, vi liker det vi og. Men vi synes FS også burde ha lukket gruppe. Apropos samhold. Det har vi skravlet om mange ganger i løpet av oktober.
Jeg forstår ønsket om en lukket gruppe på fs, men jeg vet ikke hvorvidt det er gjennomførbart, i og med at det er så stort gjennomtrekk av brukere her. (det er bl.a. derfor vi har hatt flere troll her inne på fs som stadig kommer tilbake, mye fordi det sjelden er brukere her som var på forrige gang de var innom og trollet). Men jeg forstår ønsket, absolutt!
Sara! Hva holder du på med? Du er som sånn spøkelse som kommer gjennom veggen. Plutselig er du her og plutselig svever du ut igjen?
Jeg forstår ønsket om en lukket gruppe på fs, men jeg vet ikke hvorvidt det er gjennomførbart, i og med at det er så stort gjennomtrekk av brukere her. (det er bl.a. derfor vi har hatt flere troll her inne på fs som stadig kommer tilbake, mye fordi det sjelden er brukere her som var på forrige gang de var innom og trollet). Men jeg forstår ønsket, absolutt!
Hehe, så bra. Slik konker skaper som regel mer felleskap og samholdLove it!
Sniker inn noen innlegg fra mobilen mens jeg gir ungene mat og forbereder kvelden.
Vi har blitt flinkere til å luke de ut, og hindre de å komme tilbake (for det er som regel de samme som kommer igjen og igjen, dessverre)Nå synes jeg det faktisk har vært lite troll her på en stund. Var jo veldig mye troll her tidligere på året!
Og gjør at man blir bedre kjent med hverandre
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, det er kjempekoselig, synes jeg! Fikk kjempegod kontakt med flere etter forrige termigruppekrig f.eksOg gjør at man blir bedre kjent med hverandre
Sent from my iPad using BV Forum
Vi har blitt flinkere til å luke de ut, og hindre de å komme tilbake (for det er som regel de samme som kommer igjen og igjen, dessverre)
Ikke sant?Aha. Da forstår jeg spøkelses-følelsen.
Ikke sant?
Pc kommer på når ungene er i seng. Om en time kanskje? Satser på at de sover når mannen går på trening kl åtte.
Synes at brukerne har blitt flinkere til å si ifra til oss moderatorer fremfor å rotte seg sammen og bli hysteriskeJa, har merket det. For jeg begynte å følge med fra nyttår, laget meg en bruker i februar. Og fra jeg begynte å snoke her i starten av 2013 og frem til jeg ble prøver i juni så synes jeg det var noen sånne troll her nesten ukentlig. Da ble jeg litt skeptisk. Men fra jeg har vært prøver og utover synes jeg det har vært rolig. Det er mye hyggeligere, slitsomt med trollene.
Og ja, jeg forstår utfordringene med lukket på fs, men noen av oss er her lenge. Lenge. Og da kan det være en del ting å snakke om som ikke alltid gjør seg på åpent forum.