**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, ikke sant? På FS kan man alltid kose seg med en kopp te. Det ser jeg på som skikkelig kvalitetsstempel. Nyte en god kopp te mens man skravler på forum = hygge. Da er det bra forum-miljø.
Det er stas :D Vi liker at dere har det sånn på forumet :)

Og det som er bra er at vi skravler for å komme på listen. Vi har ikke sånne telletråder eller ett-ord-tråder. Det er jo kjedelig.

Jeg velger tråder med omhu på generell, og ofte dropper jeg det.

Sara! Hva holder du på med? Du er som sånn spøkelse som kommer gjennom veggen. Plutselig er du her og plutselig svever du ut igjen?

Ja, vi liker det vi og. Men vi synes FS også burde ha lukket gruppe. Apropos samhold. Det har vi skravlet om mange ganger i løpet av oktober.
Jeg forstår ønsket om en lukket gruppe på fs, men jeg vet ikke hvorvidt det er gjennomførbart, i og med at det er så stort gjennomtrekk av brukere her. (det er bl.a. derfor vi har hatt flere troll her inne på fs som stadig kommer tilbake, mye fordi det sjelden er brukere her som var på forrige gang de var innom og trollet). Men jeg forstår ønsket, absolutt!

Jeg forstår ønsket om en lukket gruppe på fs, men jeg vet ikke hvorvidt det er gjennomførbart, i og med at det er så stort gjennomtrekk av brukere her. (det er bl.a. derfor vi har hatt flere troll her inne på fs som stadig kommer tilbake, mye fordi det sjelden er brukere her som var på forrige gang de var innom og trollet). Men jeg forstår ønsket, absolutt!

Nå synes jeg det faktisk har vært lite troll her på en stund. Var jo veldig mye troll her tidligere på året!

Sara! Hva holder du på med? Du er som sånn spøkelse som kommer gjennom veggen. Plutselig er du her og plutselig svever du ut igjen?

Sniker inn noen innlegg fra mobilen mens jeg gir ungene mat og forbereder kvelden.

Og jeg forstår det med gjennomtrekket. Men vi er jo en del som er her i flere måneder, og noen er her jo mer enn ett år. Hmm.. Dere får pønske litt mer på det. :p

Nå synes jeg det faktisk har vært lite troll her på en stund. Var jo veldig mye troll her tidligere på året!
Vi har blitt flinkere til å luke de ut, og hindre de å komme tilbake (for det er som regel de samme som kommer igjen og igjen, dessverre)

Vi har blitt flinkere til å luke de ut, og hindre de å komme tilbake (for det er som regel de samme som kommer igjen og igjen, dessverre)

Ja, har merket det. For jeg begynte å følge med fra nyttår, laget meg en bruker i februar. Og fra jeg begynte å snoke her i starten av 2013 og frem til jeg ble prøver i juni så synes jeg det var noen sånne troll her nesten ukentlig. Da ble jeg litt skeptisk. Men fra jeg har vært prøver og utover synes jeg det har vært rolig. Det er mye hyggeligere, slitsomt med trollene.

Og ja, jeg forstår utfordringene med lukket på fs, men noen av oss er her lenge. Lenge. Og da kan det være en del ting å snakke om som ikke alltid gjør seg på åpent forum.

Ikke sant?

Pc kommer på når ungene er i seng. Om en time kanskje? Satser på at de sover når mannen går på trening kl åtte.

Da nærmer det seg middag og søndags-kjærestekveld for oss.

Ja, har merket det. For jeg begynte å følge med fra nyttår, laget meg en bruker i februar. Og fra jeg begynte å snoke her i starten av 2013 og frem til jeg ble prøver i juni så synes jeg det var noen sånne troll her nesten ukentlig. Da ble jeg litt skeptisk. Men fra jeg har vært prøver og utover synes jeg det har vært rolig. Det er mye hyggeligere, slitsomt med trollene.
Synes at brukerne har blitt flinkere til å si ifra til oss moderatorer fremfor å rotte seg sammen og bli hysteriske :p
Ooooog så ble jeg moderator i mai, kan det ha noe å si tror du? :p

Og ja, jeg forstår utfordringene med lukket på fs, men noen av oss er her lenge. Lenge. Og da kan det være en del ting å snakke om som ikke alltid gjør seg på åpent forum.

Enig. Selv om jeg ikke vet når man skal ha prøvd lenge nok til å være med på lukket. Jeg føler meg som en erfaren prøver, men jeg er fullstendig klar over at jeg foreløpig har prøvd kort. Jeg er ingen senior-prøver.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp