Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SNART, SNART
Nå er ungene i seng, skal bare få dem til å sove, så er jeg her!
Uff, det er pyton! Men noe alle går gjennom...At det kan være så vanskelig å velge hvilken yoghurt man skal spise til kvelds..
Minsten bruker 100 år på å bestemme seg hvilke av de to like yoghurtene hun vil spise, og legger seg ned på gulvet og hyler dersom vi bare tar en og lukker kjøleskapet..
Noen som sa trass alder
Uff, det er pyton! Men noe alle går gjennom...
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var heldigvis ingen sure og trassige unger her ved leggetid, de fikk kveldsmaten litt tidlig, så fikk de leke litt på loftet til de var såpass trøtte at de frivillig ble med på badet, og inn i seng.
Så koselig <3
Kan funke det.
Det er ikke like mye liv på hpl som da jeg prøvde på mine første, men jeg kvalifiserer der om et par uker...
Men kommer til å fortsette å skravle med Lykkeliten, og tenker at muligens lukket ikke bare for de som har prøvd et år, men såpass krav til innlegg at det ikke er de som kommer inn her allerede gravid, liksom.
Men da er spørsmålet hva slags kriterier man skal ha for å få tilgang på lukket forum?
I de fleste lukkede forumene er det 50 innlegg på "terminforumet", å være oppført på terminlista og å ha et ordentlig nick (ikke bkosvosv)
Jo, man må bare passe på at korttidsprøverne ikke føler seg ekskluderte![]()
Jeg vet ikke hvor mange langtidsprøvere det er her inne nå (aktivt på forumet), og hva de tenker, men kanskje man skulle spurt dem først - så kan de få bestemme. Hmm..
Jeg tenker jo egentlig at et lukket forum for prøvere burde være for alle prøvere som skravler mye og har lyst på litt privatliv i prøveperioden sin. Hmm.. Men jeg synes ikke min stemme er viktigere enn senior-prøverne her.
Burde jo være en slags liste over hvem som har tilgang, og så kan noen passe på å få oppdatert informasjon fra alle på listen med jevne mellomrom. Og så må man kanskje godta å flytte ut når man har vært gravid noen uker. Så er det jo dessverre en del som opplever SA av prøverne da, så da får man heller komme rett inn igjen om man ønsker?
Dersom det er 50 innlegg per forum og terminliste som er kravet så bør det jo kanskje være 100 innlegg på FS og så kan man lage en "FS PP-liste" eller en "IKM-liste" f.eks. da? For det gir jo krav om å oppdatere hver pp? Jeg vet ikke jeg. Altså bare en liste med alle nickene våre og antall pp'er man er i eller oppramset IKM? Noen må jo orke å oppdatere den listen, og det må sikkert bli nye redigeringsansvarlige etter hvert som prøvere blir gravide/trenger pause? IKM-liste er litt lettere å purre opp enn pp-liste. Altså, ikke en IKM-tråd hvor man diskutere alt mulig, bare en tråd hvor folk skriver "IKM dato XX" og så en drøy måned senere enten da: "Ny IKM dato xx" eller "Jeg kan taes av lista, gravid!" Da kan man ha en oversikt over alle aktive prøvere.
Nå slenger jeg bare ut idéer jeg.
Synes som sagt langtidsprøverne må få stemme på/bestemme hva de tenker i forhold til hva slags diskusjon de vil ha på lukket forum. Jeg tenker 100 innlegg eller over er en grei grense for å unngå de helt "enkle" spørsmålene som gjerne kommer på fellesen på FS. Og eventuelt at man har prøvd så og så lenge. Det vil ikke jeg blande meg borti som sagt, siden jeg bare er inne i 5. måned.
Og ordentlig brukernavn og medlemsskap på BV i minst 1 måned eller noe er jo også veldig greie kriterier.
Når du er ferdig med lufteturen må du se hvordan fremtiden din blir med femlinger i tempe-tråden.Vi gleder oss.