**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Synes at brukerne har blitt flinkere til å si ifra til oss moderatorer fremfor å rotte seg sammen og bli hysteriske :p
Ooooog så ble jeg moderator i mai, kan det ha noe å si tror du? :p

Ja, helt sikkert! :) :D ;)

Og ja, jeg forstår utfordringene med lukket på fs, men noen av oss er her lenge. Lenge. Og da kan det være en del ting å snakke om som ikke alltid gjør seg på åpent forum.
Ja, jeg er enig i det Sara. Jeg savnet det da jeg var langtidsprøver.
Jeg tenkte jeg skulle ta en runde med moderatorgruppa og høre om det lar seg gjøre.
Isåfall lurer jeg på om det isåfall blir et inne på "Vi som har prøvd lenge".

Sånn er det nå bare. Min tid er på kvelden. Da har du kjærestetid. Men jeg er alene hjemme søndag kveld, og har derfor min kosetid nå,. Ser fotball på tv fra armkroken.

Ja! Selv de som heter "anonym" blir man bedre kjent med. :p (Jeg er ganske så anonym jeg og da..)

Kom ikke på noe bedre når jeg lagde brukeren.
Bedre enn Bk"ett eller annet nummer" i hvertfall.
Vurdert å skifte, med det blir hvertfall ikke før etter 1. november...

Sent from my iPad using BV Forum

Nå har mannen bestemt at vi skal se på TV sammen NÅ! Så da begynte kjærestekvelden tidligere enn jeg trodde.

Kom ikke på noe bedre når jeg lagde brukeren.
Bedre enn Bk"ett eller annet nummer" i hvertfall.
Vurdert å skifte, med det blir hvertfall ikke før etter 1. november...

Sent from my iPad using BV Forum

Synes det er bra jeg. Hater BKnumrene.

Sånn er det nå bare. Min tid er på kvelden. Da har du kjærestetid. Men jeg er alene hjemme søndag kveld, og har derfor min kosetid nå,. Ser fotball på tv fra armkroken.

Ja, men de andre kveldene får vi stort sett skravlet sammen da. :)

Jeg tenkte jeg skulle ta en runde med moderatorgruppa og høre om det lar seg gjøre.

Ja, lurt!

Jeg er straks 20 over målet mitt for i dag. Da lander jeg på 200. Og nå vil mannen ha meg. Han vil ha oppmerksomhet. Så da begynner strikke-kjæreste-TV-kvelden. :p Og middag snart.

Så dere får ha en herlig skravlekveld!

Gleder meg til å lese gjennom 20 tråder i morgen. :p

*Savner dere allerede*

Kan funke det.

Det er ikke like mye liv på hpl som da jeg prøvde på mine første, men jeg kvalifiserer der om et par uker...

Men kommer til å fortsette å skravle med Lykkeliten, og tenker at muligens lukket ikke bare for de som har prøvd et år, men såpass krav til innlegg at det ikke er de som kommer inn her allerede gravid, liksom.

Men da er spørsmålet hva slags kriterier man skal ha for å få tilgang på lukket forum?
I de fleste lukkede forumene er det 50 innlegg på "terminforumet", å være oppført på terminlista og å ha et ordentlig nick (ikke bkosvosv)

Kan funke det.

Det er ikke like mye liv på hpl som da jeg prøvde på mine første, men jeg kvalifiserer der om et par uker...

Men kommer til å fortsette å skravle med Lykkeliten, og tenker at muligens lukket ikke bare for de som har prøvd et år, men såpass krav til innlegg at det ikke er de som kommer inn her allerede gravid, liksom.
Jo, man må bare passe på at korttidsprøverne ikke føler seg ekskluderte :)

Jo, man må bare passe på at korttidsprøverne ikke føler seg ekskluderte :)

Nettopp derfor er hpl muligens litt problematisk? For feks Lykkeliten har skravlet så mye vi kjenner henne, men bare prøvd fem mnd eller noe sånn.

Det vanlige på terminforum et vel i tillegg til det du nevnte minst en mnd som medlem på bv?

Og tuppeline, som er langt over 50 eller 500 innlegg her, og pp 1.

Orker ikke lese gjennom alt skravlet fra i dag :-)

Er det noe liv her nå da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er hjemme igjen, etter å tilbragt helga på hytta. Godt å bytte stue litt, men godt å komme hjem også :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp