**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg og jentungen gikk i dusjen, mannen satt på kanten og skulle se guttungen ha svømmekurs. Han satt i babybassenget (det som er sånn 30 cm dypt) hele timen og NEKTET å bli med instruktøren ut i bassenget. Totalt bortkastet hele timen. I morgen er det avklart at han skal på småbarnssvømming igjen.

NESTE SKAL PÅ BABYSVØMMING!

Eller ialle fall småbarnssvømming fra toårsdagen.

Uff ja, minuttene og timene flyver av sted spør du meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Reelt sett så snakker vi om en times tid med skravling på morgenkvisten mens ungene ser tv, snike seg til litt fra mobilen underveis, en sniktur på pc mens ungene leker, noen snikinnlegg fra mobilen igjen, en runde på pc nå mens de ser barnetv, og deretter 2-3 timer fra ungene har sovnet til jeg legger meg

Kanskje 5 timers skravling? for 250 innlegg Det er 50 i timen, eller altså 0,8 innlegg pr minutt, I SNITT!

Eller altså, i praksis, antakelig noe senere leggetid...

Sånn, no ligg ongan å søv,mens gubben e ut å jobbe :)

Ska på tilivakt imårra,så det blir en rolig kveill :)

Sove? Mine danser...

rock and roll, fiskeboll, kjøttkaker og fårikål....

Mine va så sliten å sovna på et blunk,hærlig :)

Men nå ble jeg brått i tivl, snur vi døgnet til ungene feil vei nå?

Itj så masse rock`n roll på dæm på kveillan gitt ;)

Klokka skal vris FRA sommeren, dvs klokka to blir klokka tre. Det de føler er 7 på kvelden heter 8. De burde sovne nr de føler klokka er seks. HEY vi nar snudd dem feil vei???

Men hvordan blir det da i morgen? Det som føles som seks heter sju. De våkner senere.

SØREN; HAR JEG TENKT FEIL????

Klokka skal vris FRA sommeren, dvs klokka to blir klokka tre. Det de føler er 7 på kvelden heter 8. De burde sovne nr de føler klokka er seks. HEY vi nar snudd dem feil vei???
Ååååh,e d sånn d fungere :) Aldri tenkt over det æ :)

Nei, nå tenkte jeg feil NPÅ

Vi snur alltisk kloka MOT sommeren

ALLTID MOT SOMMEREN!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp