**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har 100 innlegg igjen for i dag. Har allerede gjort unna 80. Så nå tar jeg en pause og gjør noe fornuftig. Snakkes senere!

Jeg stakk ja, måtte lage middag og spise den.

Og nå skal jeg snart stikke igjen, på svømming

Men vi drar ikke før om en god halvtime, så jeg er her litt mens ungene løper ut energi på stuegulvet...

Status med denne er 8825, derved 175 igjen til mitt veldig HØYE mål. Vi får se om jeg kommer i mål der, det avhenger av hva slags lørdsagskveld det blir her i huset, pc-kveld, eller kjærestekveld.

Eller trene-kveld eller "ungene som ikke vil legge seg og mamma som sovner på barnerommet" og sånn...

Derved logger jeg av pc'n, må få på ungene klær, få dem på do, gå på do selv, kle på oss, og ja... alt det som hører med at vi skal være på plass i bilen om en halvtime, med sekkene våre til bading, og unger og alt som skal til.

8837, det er et godt stykke igjen til 9000, vi får se i kveld.

Det er fare for det... DET er i grunnen mest skremmende...

Det er da ikke så vanskelig.
Ditt mål er 250 innlegg i dag.
Et døgn har 24 timer, og man sover i 8, altså har man 16 timer med skravle tid.
Det vil si man i gjennomsnitt må ha 15,625 innlegg i timen, eller ca et innlegg hvert 4. minutt.
På tider med stor aktivitet klarer du helt fint 4-5 innlegg i minuttet....

Kan man ha negativ test 12 dpo, men likevell være gravid? Ikm mandag. Greier ikke helt å legge fra meg følelsen om at dette er mnd, likevell om testene blir negative.

Det er da ikke så vanskelig.
Ditt mål er 250 innlegg i dag.
Et døgn har 24 timer, og man sover i 8, altså har man 16 timer med skravle tid.
Det vil si man i gjennomsnitt må ha 15,625 innlegg i timen, eller ca et innlegg hvert 4. minutt.
På tider med stor aktivitet klarer du helt fint 4-5 innlegg i minuttet....

Men så spiser man et par timer, er i svømmehallen en time, kjørte litt, handler, leker med ungene, lager mat, legger barn, og vips et det ikkje så mange timer...

Men så spiser man et par timer, er i svømmehallen en time, kjørte litt, handler, leker med ungene, lager mat, legger barn, og vips et det ikkje så mange timer...

Uff ja, minuttene og timene flyver av sted spør du meg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi kost oss med brettspill/kortspill og skillingsboller i dag. Så koselig at :-)

Nå har gubben begynt på tacoen her, så får vel hjelpe til. Skal bli godt, nam nam :-)

Lørdagen er en sånn skikkelig kosedag. Ungene har nå begynt å glede seg til lørdagsgodt, men litt taco først :-)

Hjemme fra bading. Forvent rapport..

Altså, først småbarnssvømming.

Lillejenta og meg, inn og dusje, det gikk bra. Inn i bassenget, nja, nja, joda, det var nå greit. Kurset begynner. Hun var gasnke flink til de fleste øvelsene i dag. Vil ikke flyte på ryggen, men på magen, hoppe, jeg får dykke henne et ar ganger, hun blåser til og med et par bobler!

Jeg er fornøyd med dagens kurs, og så kommer storebror for sitt kurs.

Hva tror dere?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp