Men de virker ikke å være helt riktige for jeg har fått 5 stjerner nå? For 3000 innlegg.
Burde jeg rapportere dette også? Det er jo tydeligvis noe feil med telling av innlegg her inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men de virker ikke å være helt riktige for jeg har fått 5 stjerner nå? For 3000 innlegg.
Burde jeg rapportere dette også? Det er jo tydeligvis noe feil med telling av innlegg her inne?
Over hele linja
Over hele linja
Kanskje vi bare skal lære dem å telle.
Det gjøres slik 1, 2, 3, 4, ..........
Ikke 1, 1, 2, 3, 5, 8, 11
Eller 3, 14, 15, 9, 26, 5, 35, 9.....
Synes du jeg skylder mye på deg nå? Akkurat dette var faktisk din idé da.
Ja, hvorfor ikkeBurde jeg rapportere dette også? Det er jo tydeligvis noe feil med telling av innlegg her inne?
Neida, dette VAR min ide. Det var det.
Jeg bare måtte prøve.
Ja, hvorfor ikke
Nei, ikkje over 12000!!! På lenge !!!Og Sara har jo sånn "boks" rundt de 5 stjernene. Hun er over 6000 innlegg, men ikke over 12 000. Så der er det noe tull.
Nei, ikkje over 12000!!! På lenge !!!
Vi burde bedt om lukket rom her på fs også ! Det har vi snakket om førJa. Sara hadde et godt poeng her i går i forhold til at hun på 100. plass bare hadde 132 innlegg jeg kunne finne. Hun er nok i en termingruppe og er med i skjul gruppe. Der kan de skravle, men jeg kan ikke finne de innleggene, men innleggene teller med i topp 100 tellingen.
Utfordringen er allikevel at du hadde 180 innlegg. Og ikke lå over henne på listen. For der finnes det ingen god forklaring egentlig.
Vi burde bedt om lukket rom her på fs også ! Det har vi snakket om før
Nei, jeg må dra jeg. Jeg har en avtale. Vi snakkes senere, om ikke jeg finner på noe annet sprell. Burde jo skravle. Har jo mål om 120 innlegg til i dag.
Vi burde bedt om lukket rom her på fs også ! Det har vi snakket om før