**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Go morn :) Trøtt i trynet.....kanskje æ har sove for læng :)

Snuppa sovna på golvet gitt, attme bamsen sin, så la hu i senga si:love7

Der minnet du meg på noe.
Jeg må også sette igang en maskin med klær og kosekluten til minsten nå slik at den blir tørr til kvelden.
Av en eller annen grunn lukter den te...
Hehehehe,utrolig ka det lukte av kosekluta å bamsa :) Greit å vask dæm innimellom :)

Æ ble oppringt av en kollega å vips så har æ tilivakt istdedet for sein imårra :)

Hehehehe,utrolig ka det lukte av kosekluta å bamsa :) Greit å vask dæm innimellom :)

Minstene er helt avhengig av kosekluten sin.
Heldigvis har vi 2 stykker av den så det er ingen krise om den jeg la i maskinen nå ikke er tør til i kveld.
Hun fikk ren for 2 dager siden, og det er labben på den rene hun puttet i tekoppen min.
Egentlig burde begge vaskes nå, men det tar jeg ikke sjansen på..

Minstene er helt avhengig av kosekluten sin.
Heldigvis har vi 2 stykker av den så det er ingen krise om den jeg la i maskinen nå ikke er tør til i kveld.
Hun fikk ren for 2 dager siden, og det er labben på den rene hun puttet i tekoppen min.
Egentlig burde begge vaskes nå, men det tar jeg ikke sjansen på..
D e vel en trygghet for ongan å ha en sånn koseklut/bamse :) Mine e ikke avhenging av det, så dæm sovne godt uten, men dæm kose litt innimellom med koseklut/bamsen :)

Mine har ikke sånn. Vi har prøvd, de bare brydde seg ikke...

Kjedelig å må dra på jobb når man e så slapp :p Ja,ja, blir likar når man først har komme dit sjø :)

Mine har å bruke sånn innimellom :) Kjekt å ha når dæm ska bort t besteforeldre å sånt :)

Hun klarer å sove dersom den er borte, det tar bare litt lenger tid.
På kvelden nå bare forteller jeg henne: "Du XXX, skal vi opp og finne YYY og smokken"
Hun løper mot trapper, hyler av glede og sover 30 sekunder etter at jeg er ferdig med å synge...

Pause på jobb! Seinvakt idag. Helt greit å sove litt lenger! :D

- Taster med appen -

Imårra ska æ å ongan bake bolla å lag kakao å kos oss masse på piknik i kjellerstua :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp