**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men de virker ikke å være helt riktige for jeg har fått 5 stjerner nå? For 3000 innlegg.

Burde jeg rapportere dette også? Det er jo tydeligvis noe feil med telling av innlegg her inne?

Og Sara har jo sånn "boks" rundt de 5 stjernene. Hun er over 6000 innlegg, men ikke over 12 000. Så der er det noe tull.

Kanskje vi bare skal lære dem å telle.

Det gjøres slik 1, 2, 3, 4, ..........
Ikke 1, 1, 2, 3, 5, 8, 11
Eller 3, 14, 15, 9, 26, 5, 35, 9.....

Ja. Sara hadde et godt poeng her i går i forhold til at hun på 100. plass bare hadde 132 innlegg jeg kunne finne. Hun er nok i en termingruppe og er med i skjul gruppe. Der kan de skravle, men jeg kan ikke finne de innleggene, men innleggene teller med i topp 100 tellingen.

Utfordringen er allikevel at du hadde 180 innlegg. Og ikke lå over henne på listen. For der finnes det ingen god forklaring egentlig.

Neida, dette VAR min ide. Det var det.

Jeg bare måtte prøve.

Og vi var ikke vonde å be med.. Haha.. Vi måtte jo prøve vi og da?

Nei, ikkje over 12000!!! På lenge !!!

Hehe.. Ja, nettopp. Så egentlig skulle du bare hatt 5 stjerner uten ramme, og jeg skulle hatt 4 stjerner. Jaja.

Ja. Sara hadde et godt poeng her i går i forhold til at hun på 100. plass bare hadde 132 innlegg jeg kunne finne. Hun er nok i en termingruppe og er med i skjul gruppe. Der kan de skravle, men jeg kan ikke finne de innleggene, men innleggene teller med i topp 100 tellingen.

Utfordringen er allikevel at du hadde 180 innlegg. Og ikke lå over henne på listen. For der finnes det ingen god forklaring egentlig.
Vi burde bedt om lukket rom her på fs også ! Det har vi snakket om før

Vi burde bedt om lukket rom her på fs også ! Det har vi snakket om før

Ja, det ber vi om? Men da burde det kanskje være et system for å "kaste ut" de som ikke lenger er på FS? Kanskje det er problemet?

Det skal være system for slikt.

Problemet er mer det at den ansvarlige ønsker å kastes ut selv.

Men det burde gå

Ja, eller så kanskje det ikke er noe problem at det er mange eks-prøvere som har tilgang. Det er vel begrenset hvor aktuelt det er å snike på lukket gruppe på FS når det bare uker igjen til termin.

Nei, jeg må dra jeg. Jeg har en avtale. Vi snakkes senere, om ikke jeg finner på noe annet sprell. Burde jo skravle. Har jo mål om 120 innlegg til i dag.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp