**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det lukter offentlig badebasseng på badet mitt..

Hmf.. Jaja kanskje jeg får vaska ferdig badet da :p

Sara har vel 100 innlegg igjen til målet sitt. Og hun skulle komme etterpå. Så du kan skravle med henne om du ikke vil vaske badet! ;)

Æ e så trøtt i dag....får ikke med mæ alt....
Avdelingssjefen vårres på sykehjemmet e sykmeldt,så æ jobbe kvar dag no å merke at æ blir sliten i hodet :p

Æsj asså jeg vil ha vaskehjelp.. For en bortskjemt drittunge jeg er! Største problemet i livet er at jeg ikke får rein dusjen liksom :P

Ska jobb liiiite i jula da, for æ har litt mammapermisjon til gode :dance011
Det har ikke jeg :P Har ikke ferie en gang.. Brukt opp alle mine 6 dager ferie i år

Lillyhammer i kveld!!!!!! :D Det skal taes opp og nytes i morgen!

Æsj asså jeg vil ha vaskehjelp.. For en bortskjemt drittunge jeg er! Største problemet i livet er at jeg ikke får rein dusjen liksom :p

Vi skal skaffe oss vaskehjelp! :) Gleder meg.

Kun 6 daga ferie......kossn e d mulig :eek:
Begynte å jobbe i den kommunen september 2012, så da hadde jeg ikke opparbeida meg mer. Det har vært et hardt år! :P MEN til neste år snakker vi 5 fulle uker...!!!! For jeg har fått fast stilling der jeg jobber nå!

Begynte å jobbe i den kommunen september 2012, så da hadde jeg ikke opparbeida meg mer. Det har vært et hardt år! :p MEN til neste år snakker vi 5 fulle uker...!!!! For jeg har fått fast stilling der jeg jobber nå!
Ok, da skjønne æ at det har vorre et hardt år :)
Men, neste år blir myyyy bedre å forhåpentligvis med en liten baby :)

Nei, nå blir det strikking. :) Snakkes i morgen!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp