Det lukter offentlig badebasseng på badet mitt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmf.. Jaja kanskje jeg får vaska ferdig badet daTja. Jeg hadde tenkt til å strikke litt i kveld. Får det ikke til mens jeg skravler.
Hmf.. Jaja kanskje jeg får vaska ferdig badet da![]()
Da e d rentDet lukter offentlig badebasseng på badet mitt..
Hehehe,æ trudd du va færdi æHmf.. Jaja kanskje jeg får vaska ferdig badet da![]()
Nei jeg sitter jo her istedet forHehehe,æ trudd du va færdi æ![]()
Det har ikke jegSka jobb liiiite i jula da, for æ har litt mammapermisjon til gode![]()
Kun 6 daga ferie......kossn e d muligDet har ikke jegHar ikke ferie en gang.. Brukt opp alle mine 6 dager ferie i år
Æsj asså jeg vil ha vaskehjelp.. For en bortskjemt drittunge jeg er! Største problemet i livet er at jeg ikke får rein dusjen liksom![]()
Vi ska å få i eiVi skal skaffe oss vaskehjelp!Gleder meg.
Begynte å jobbe i den kommunen september 2012, så da hadde jeg ikke opparbeida meg mer. Det har vært et hardt år!Kun 6 daga ferie......kossn e d mulig![]()
Så deilig! Hvordan skaffer meg seg sånt a? Private folk som vasker? Koster rundt 500 kr gangen?Vi skal skaffe oss vaskehjelp!Gleder meg.
Ok, da skjønne æ at det har vorre et hardt årBegynte å jobbe i den kommunen september 2012, så da hadde jeg ikke opparbeida meg mer. Det har vært et hardt år!MEN til neste år snakker vi 5 fulle uker...!!!! For jeg har fått fast stilling der jeg jobber nå!
Vi ska bruk ei thaidame fra jobb, 250 kr gangenSå deilig! Hvordan skaffer meg seg sånt a? Private folk som vasker? Koster rundt 500 kr gangen?
Kos dæ me strikkingaNei, nå blir det strikking.Snakkes i morgen!