**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei og hopp, her er jeg.
Hvordan går det med dere?

Sent from my iPad using BV Forum

Hmm.. Skikkelig irriterende, men kanskje det passer bra. Jeg burde egentlig lage middag. Men jeg vet ikke hva jeg skal lage. Har ikke matlyst.

Sara har gitt oss en utfordring om å holde oss på topp 20 i oktober, så jeg må legge inn 50 innlegg til i dag.

Og nå beklager jeg at jeg lokket deg over hit, og så stikker av, men jeg må få ordnet middag. Mannen kommer snart hjem. :p

Det kommer sikkert noen andre inn her etter jobb snart.

OG jeg vet ikke hvordan det blir med skravling i kveld jenter! I dag er det mannen min som roper: "HUSARBEIDE!" - Sara, jeg tror han tar etter mannen din? Hva skjedde med å få være late-kona på sofaen med BV på PC'en?

Jeg har kjøpt meg to nye te-typer, en grønn te med kanel og noe mer krydderier og en med blandede bær. De lukter fantastisk godt i pakken, så jeg tenkte å sitte med en stor kopp te i kveld. Jeg håper derfor å få komme inn etterpå!

OG jeg vet ikke hvordan det blir med skravling i kveld jenter! I dag er det mannen min som roper: "HUSARBEIDE!" - Sara, jeg tror han tar etter mannen din? Hva skjedde med å få være late-kona på sofaen med BV på PC'en?

Jeg har kjøpt meg to nye te-typer, en grønn te med kanel og noe mer krydderier og en med blandede bær. De lukter fantastisk godt i pakken, så jeg tenkte å sitte med en stor kopp te i kveld. Jeg håper derfor å få komme inn etterpå!

Tenker jeg skal prøve å få mannen til å bli litt flinkere, jeg.
Jeg er tross alt sykemeldt med dårlig rygg

Min mann skal på trening klokka sju. Jeg må legge ungene, men etterpå...

Min mann skal på trening klokka sju. Jeg må legge ungene, men etterpå...

Ja, det liker jeg. Må bare få tillatelse her i huset også. Mannen jobber litt overtid, så jeg laget middag, men han kommer ikke hjem riktig enda.

Da er gutten hentet på skolen, og jeg bør begynne å lage middag, men har ikke lyst.
Kan noen sende meg litt lyst?
Bør ha middagen ferdig til resten av familien kommer hjem

Da er gutten hentet på skolen, og jeg bør begynne å lage middag, men har ikke lyst.Kan noen sende meg litt lyst?
Bør ha middagen ferdig til resten av familien kommer hjem
Tiltakslyst kan være mangelvare her og ;-) Kom heldigvis hjem til ferdig middag i dag, så nå er det litt sløving før barna skal ha kvelds og legges :-) Mannen min går skift og har avspasering denne uka, så da må han ta litt mer av matlagingen og husarbeidet enn meg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Middagen er ferdig spist.

Legoprosjektet til guttungen som vi begynte på å går er ferdigstilt.

Nå ser ungene barnetv og mor hviler litt.

Prøver å lage et samlebilde av EL-testene mine så langt, for å lettere se den ene i forhold til den neste. Men alle er negative da altså, det er bare for øvelsen til det blir noe mer spennende å vise.

Snart kvelds for ungene, så gjøre de klar for senga, lese for dem, og SÅ blir det alenetid for meg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Halloen dere! Jeg tror ikke jeg har skravlet her før, men tenkte jeg kunne begynne litt.. Ligger hjemme med full influensa og prøver å finne ut hvordan det er best å fri til mannen i huset.. Hva tenker dere? Er det dumt om dama frir? :/

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp