Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente lading av deg.
Hehehehehe, æ rekk itj å følg me i svingan æ eiller...Blir helt svimmel av å følge med på dere her
Sent from my iPhone using BV Forum
Lading av meg ja... det bør vel vente. Litt...
(Men hvor lenge er det tilrådelig å vente, når jeg allerede hadde glemt at jeg hadde skrevet at jeg burde lades?)
Da får du ta en paracet å så skriv masseEller ta igjæn det tapte imårra
Go bedring
![]()
Tøybind....kossn fungere d?Hvor bestiller/kjøper du tøybind fra? Tenkte det hørtes greit ut til renselsen, så må vel kjøpe det i løpet av en graviditet.
SÅ viktig er ikke bv-skravling at jeg tar piller for å gjennomføre, altså.
Lure på kor lang tid det har tatt å få tebake mensen uten derre tablettan æ tok...sikkert månedsvis...så æ ligg egentlig nån mnd på forskudd...![]()
Hehehehehehe, skjønne deinSÅ viktig er ikke bv-skravling at jeg tar piller for å gjennomføre, altså.
Helsa først jaHaha... Nei, da må du heller hvile litt og være klar en annen kveld. Stelleveske eller ikke stelleveske.
Men du fikk heller ikke med deg at jeg lurte på hvor du kjøper/bestiller tøybind?
Lure på kor lang tid det har tatt å få tebake mensen uten derre tablettan æ tok...sikkert månedsvis...så æ ligg egentlig nån mnd på forskudd...![]()
Hehehehehe, æ e som sagt utålmodig,så villa itj vent lenger med å få tebake mensenFor meg har det tatt 18 mnd første gangen og 22 andre gangen. Det er lenger enn gjennomsnittet, men det har aldri falt meg inn å ta piller for å få den igang. Delvis da også fordi jeg har rotete nok syklus som det er, om jeg ikke skal rote den til med hormonpiller for å provosere den. Det er ikke noe for meg.
Nei, det gjorde jeg ikke.
Men jeg bestilte dem på ulike steder, tøybleiebutikker egentlig. i 2007, så ikke be meg om å huske detaljene om hvor...
Men man finner dem på ebay, ulike internasjonale og nasjonale nettbutikker.
Oj, d gjekk fort...Her fikk jeg tilbake TR to måneder etter fødselen eller noe sånn begge gangene, selv om jeg fullammet!
Sent from my iPhone using BV Forum
For meg har det tatt 18 mnd første gangen og 22 andre gangen. Det er lenger enn gjennomsnittet, men det har aldri falt meg inn å ta piller for å få den igang. Delvis da også fordi jeg har rotete nok syklus som det er, om jeg ikke skal rote den til med hormonpiller for å provosere den. Det er ikke noe for meg.
Go nattNå må jeg gå! Kommer nok ikke tilbake etterpå. God natt!![]()