**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Blir helt svimmel av å følge med på dere her :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lure på kor lang tid det har tatt å få tebake mensen uten derre tablettan æ tok...sikkert månedsvis...så æ ligg egentlig nån mnd på forskudd...:rolleyes:

Lading av meg ja... det bør vel vente. Litt...

(Men hvor lenge er det tilrådelig å vente, når jeg allerede hadde glemt at jeg hadde skrevet at jeg burde lades?)

Nettopp. Jeg skal se på Broen om 4 minutter, så da blir det natta for meg her på forumet.

Men du fikk heller ikke med deg at jeg lurte på hvor du kjøper/bestiller tøybind?

SÅ viktig er ikke bv-skravling at jeg tar piller for å gjennomføre, altså.

Haha... Nei, da må du heller hvile litt og være klar en annen kveld. Stelleveske eller ikke stelleveske.

Lure på kor lang tid det har tatt å få tebake mensen uten derre tablettan æ tok...sikkert månedsvis...så æ ligg egentlig nån mnd på forskudd...:rolleyes:

For meg har det tatt 18 mnd første gangen og 22 andre gangen. Det er lenger enn gjennomsnittet, men det har aldri falt meg inn å ta piller for å få den igang. Delvis da også fordi jeg har rotete nok syklus som det er, om jeg ikke skal rote den til med hormonpiller for å provosere den. Det er ikke noe for meg.

Men du fikk heller ikke med deg at jeg lurte på hvor du kjøper/bestiller tøybind?

Nei, det gjorde jeg ikke.

Men jeg bestilte dem på ulike steder, tøybleiebutikker egentlig. i 2007, så ikke be meg om å huske detaljene om hvor...

Men man finner dem på ebay, ulike internasjonale og nasjonale nettbutikker.

Her fikk jeg tilbake TR to måneder etter fødselen eller noe sånn begge gangene, selv om jeg fullammet!

For meg har det tatt 18 mnd første gangen og 22 andre gangen. Det er lenger enn gjennomsnittet, men det har aldri falt meg inn å ta piller for å få den igang. Delvis da også fordi jeg har rotete nok syklus som det er, om jeg ikke skal rote den til med hormonpiller for å provosere den. Det er ikke noe for meg.
Hehehehehe, æ e som sagt utålmodig,så villa itj vent lenger med å få tebake mensen :) Bynne å bli gammel å, så skoill vi ha 4 mainn,så vil æ få så fort som mulig :) Kainn jo ta lang tid å bli gravid å :rolleyes:

Nei, det gjorde jeg ikke.

Men jeg bestilte dem på ulike steder, tøybleiebutikker egentlig. i 2007, så ikke be meg om å huske detaljene om hvor...

Men man finner dem på ebay, ulike internasjonale og nasjonale nettbutikker.

Ok. Jeg er jo interessert i tøybleier også, så da blir det noe å finne ut av etter at jeg har blitt befruktet og har lille Uff Bønne på gang. :p

Nå må jeg gå! Kommer nok ikke tilbake etterpå. God natt! :)

Her fikk jeg tilbake TR to måneder etter fødselen eller noe sånn begge gangene, selv om jeg fullammet!

Oj, d gjekk fort...:) Aldri fått mensen når æ har amma æ, så har itj hatt mensen på 4 år, før æ tok derre tablettan :p

Oi, det var lenge! Her gikk det helst for fort selv om jeg fullammet, ca to mnd etter fødsel. Fikk ingen ordentlig tr pause...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp