Jaha. Da får du vente litt til før lading da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ ska prøv en sånn dings, så får vi sjå ka æ synesE lei av bind som krølle sæ i trusa....
![]()
53 innlegg går fortMen 53 innlegg er vel ikke egentlig uoverkommelig, selv med hodepine og en mobil som burde lades. I alle fall ikke np som pc'n i det minste ikke henger på mailen lenger
Æ har allerede bestilltJa, bare å bestille. Det er heeelt genialt.
Kor læng har dun vorre innpå bv?
Kanskje.
Jeg vet at jeg ville like den, det er ikke det som er problemet. Jeg bare synes egentlig tøybindene mine fungerer utmerket, bortsett fra at jeg trenger noen til, og til renselsen kan man ikke bruke annet enn bind uansett, mener at heller ikke koppen skal brukes da? og da TRENGERjeg flere bind til da, så da kan jeg likegodt bruke dem...
D gjekk fortJeg kjøpte menskoppen min på iHerb tidligere i forrige uke, og fikk den levert på døra idag!Haha hun skulle bare visst hva som var i pakka!
Jeg kjøpte menskoppen min på iHerb tidligere i forrige uke, og fikk den levert på døra idag!Haha hun skulle bare visst hva som var i pakka!
OkMener du i kveld, eller totalt for mine drøyt 8000 innlegg?
Jeg har vel ca 11 mnd fartstid med dette nicket. Jeg har totalt sett vært her siden 2006, av og på mellom svangerskap, og har skrevet en del tusen innlegg med mitt gamle nick også...
Hahahaha.. Nå fikk jeg bilder i hodet. Tenk om du hadde vært en sånn galing. Sånn: "Vil du være med inn og se på det jeg har fått i pakken min?"

Håpe æ slæpp å bruk dein på ei stund da...
![]()
53 innlegg går fort![]()
Jeg kjøpte menskoppen min på iHerb tidligere i forrige uke, og fikk den levert på døra idag!Haha hun skulle bare visst hva som var i pakka!
Satse på at dein blir tatt ibruk i 2015 engang!!!T renselsa blir det vel sånne svæææære nattbind, som føles helt forferdelig ut mellom beinaJa, det satser vi på. Og som jeg skrev til Sara, jeg tror ikke du skal bruke den på renselsen heller. Så du må vel forhåpentligvis vente helt til tr kommer tilbake etter fødsel.
Altså, jeg skriver fra pc, så jeg kan fint lade mobil. Det trengs.
Da får du ta en paracet å så skriv masseDet gjør jo det. Men jeg har hodepine, så det går ikke så fort i hodet mitt...
Ja, det satser vi på. Og som jeg skrev til Sara, jeg tror ikke du skal bruke den på renselsen heller. Så du må vel forhåpentligvis vente helt til tr kommer tilbake etter fødsel.