**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men 53 innlegg er vel ikke egentlig uoverkommelig, selv med hodepine og en mobil som burde lades. I alle fall ikke np som pc'n i det minste ikke henger på mailen lenger
53 innlegg går fort ;)

Jeg kjøpte menskoppen min på iHerb tidligere i forrige uke, og fikk den levert på døra idag! :P Haha hun skulle bare visst hva som var i pakka!

;)Håpe æ slæpp å bruk dein på ei stund da...;)

Kor læng har dun vorre innpå bv?

Mener du i kveld, eller totalt for mine drøyt 8000 innlegg?

Jeg har vel ca 11 mnd fartstid med dette nicket. Jeg har totalt sett vært her siden 2006, av og på mellom svangerskap, og har skrevet en del tusen innlegg med mitt gamle nick også...

Kanskje.

Jeg vet at jeg ville like den, det er ikke det som er problemet. Jeg bare synes egentlig tøybindene mine fungerer utmerket, bortsett fra at jeg trenger noen til, og til renselsen kan man ikke bruke annet enn bind uansett, mener at heller ikke koppen skal brukes da? og da TRENGERjeg flere bind til da, så da kan jeg likegodt bruke dem...

Hvor bestiller/kjøper du tøybind fra? Tenkte det hørtes greit ut til renselsen, så må vel kjøpe det i løpet av en graviditet.

Jeg kjøpte menskoppen min på iHerb tidligere i forrige uke, og fikk den levert på døra idag! :p Haha hun skulle bare visst hva som var i pakka!

Hahahaha.. Nå fikk jeg bilder i hodet. Tenk om du hadde vært en sånn galing. Sånn: "Vil du være med inn og se på det jeg har fått i pakken min?"

Mener du i kveld, eller totalt for mine drøyt 8000 innlegg?

Jeg har vel ca 11 mnd fartstid med dette nicket. Jeg har totalt sett vært her siden 2006, av og på mellom svangerskap, og har skrevet en del tusen innlegg med mitt gamle nick også...
Ok :) Æ tenkt på tesammen,sia du hadd over 8000 innlegg :)

;)Håpe æ slæpp å bruk dein på ei stund da...;)

Ja, det satser vi på. Og som jeg skrev til Sara, jeg tror ikke du skal bruke den på renselsen heller. Så du må vel forhåpentligvis vente helt til tr kommer tilbake etter fødsel.

Jeg kjøpte menskoppen min på iHerb tidligere i forrige uke, og fikk den levert på døra idag! :P Haha hun skulle bare visst hva som var i pakka!

Ok, bør kanskje sjekke det opp :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det satser vi på. Og som jeg skrev til Sara, jeg tror ikke du skal bruke den på renselsen heller. Så du må vel forhåpentligvis vente helt til tr kommer tilbake etter fødsel.
Satse på at dein blir tatt ibruk i 2015 engang!!!T renselsa blir det vel sånne svæææære nattbind, som føles helt forferdelig ut mellom beina :p

Fikk ikke med meg, i dette rasende tempoet, at du skrev det til meg, men nettopp det at mistanken min stemte er en grunn til at jeg nøler. Jeg kan jo heller kjøpe den når jeg får igjen mensen etter fødsel. Etter tredje har jeg sikkert ikke tenkt å få flere unger. (det er det som har vært til nå, at "får igjen mensen etter fødsel" har betydd "starttisdpunkt for prøving på ny baby")

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp