Skal du skravle nå Sara, eller senere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber en av dere redusert for å få det til å gå rundt? Her jobber vi begge 100% og det er litt i overkant synes jeg. Dersom vi lykkes med 3.mann, har jeg lyst å redusere stilling litt. Føler jeg sliter meg ut slik det er nå!
Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, æ jobbe kun 80% å vi klare oss godtJobber en av dere redusert for å få det til å gå rundt? Her jobber vi begge 100% og det er litt i overkant synes jeg. Dersom vi lykkes med 3.mann, har jeg lyst å redusere stilling litt. Føler jeg sliter meg ut slik det er nå!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ka i alle dager...har dæmitj nåkka viktigere å skriv om....Så dere forresten at Facebook ble nyhetssak fordi det ikke gikk an å oppdatere status-feltet? Stod på forsiden av Aftenposten på nettet....
Nettopp spist min æVil egentlig lage kveldsmat nå.
Skravle nooooooSkal du skravle nå Sara, eller senere?
Vi får skravle oss opp igjænNå har jeg ramlet ned 10 plasser! Jeg er på 19. plass. Sara på 20. plass og Tuppeline på 11. plass.
HeheheheheheheheHar dere sett denne? Jeg kan ikke dy meg, jeg synes den er litt morsom. laughing7
![]()

Ka i alle dager...har dæmitj nåkka viktigere å skriv om....![]()
Vi får skravle oss opp igjæn![]()
Greit å jobb redusert når man får barn, man får litt ekstra tid me dæm å det blir mindre stressSånt lurer jeg også på hvordan det blir etter hvert. Nå har jeg jobbet redusert en stund pga. det har vært en del omorganisering på jobben min, og jeg har godtatt å jobbe redusert, men det var bare fordi det passet greit for oss nå for da kunne jeg fortsette med noen prosjekter vi har i huset. Men jeg lurer på hvordan det blir med barn.
Herregud...sei æ bærre...Tja. "Det rammer 1 milliard brukere". Haha..
Goooood pauseJa, det må vi. Men først må jeg slippe hunden ut i hagen. Tissepause.![]()