**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Skal du skravle nå Sara, eller senere?

Nå har jeg ramlet ned 10 plasser! Jeg er på 19. plass. Sara på 20. plass og Tuppeline på 11. plass.

Jobber en av dere redusert for å få det til å gå rundt? Her jobber vi begge 100% og det er litt i overkant synes jeg. Dersom vi lykkes med 3.mann, har jeg lyst å redusere stilling litt. Føler jeg sliter meg ut slik det er nå!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånt lurer jeg også på hvordan det blir etter hvert. Nå har jeg jobbet redusert en stund pga. det har vært en del omorganisering på jobben min, og jeg har godtatt å jobbe redusert, men det var bare fordi det passet greit for oss nå for da kunne jeg fortsette med noen prosjekter vi har i huset. Men jeg lurer på hvordan det blir med barn.

Så dere forresten at Facebook ble nyhetssak fordi det ikke gikk an å oppdatere status-feltet? Stod på forsiden av Aftenposten på nettet....

Jobber en av dere redusert for å få det til å gå rundt? Her jobber vi begge 100% og det er litt i overkant synes jeg. Dersom vi lykkes med 3.mann, har jeg lyst å redusere stilling litt. Føler jeg sliter meg ut slik det er nå!

Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, æ jobbe kun 80% å vi klare oss godt :) Godt me litt fri, å økonomisk går d bærre bra...:)
Ska reduser stillinga t 75 % når nestemainn kjæm å enda går vi godt i overskudd økonomisk :)

Har dere sett denne? Jeg kan ikke dy meg, jeg synes den er litt morsom. laughing7

that-awkward-moment-when-you-cant-find-a-bra.jpg

Sånt lurer jeg også på hvordan det blir etter hvert. Nå har jeg jobbet redusert en stund pga. det har vært en del omorganisering på jobben min, og jeg har godtatt å jobbe redusert, men det var bare fordi det passet greit for oss nå for da kunne jeg fortsette med noen prosjekter vi har i huset. Men jeg lurer på hvordan det blir med barn.
Greit å jobb redusert når man får barn, man får litt ekstra tid me dæm å det blir mindre stress :)

Kose litt me gubben da :) Treng litt oppmerksomhet hainn å ;)

Nå ser gubben på slanger på nrk2. Jaja.

Jeg liker ikke slanger, men de kan jo gjerne være på TV'en. Bare de holder seg der.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp