Abort e triste greierFordelen med kjemisk graviditet er jo at det er like greit å få aborten unnagjort tidlig når det først er abort som skal skje. Ulempen er vel at ingen av oss har lyst på verken tidlig eller sen abort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Abort e triste greierFordelen med kjemisk graviditet er jo at det er like greit å få aborten unnagjort tidlig når det først er abort som skal skje. Ulempen er vel at ingen av oss har lyst på verken tidlig eller sen abort.
Uff da. Når sånne ting skjer, et jeg glad vi ikke lever for 50-100 år siden!
Sent from my iPhone using BV Forum
Æ kainn å strikk litt, så e vel bærre å sætt sæ ned å start egentlig...Tja. Jeg prøver å lære meg. Jeg er egentlig ganske nybegynner, men det er gøy.
Heilt enigJa, det er ganske mange ganger vi burde være glad for at vi lever i dag.
Simpsons e litt arti innimellom...![]()
Abort e triste greierHåpe neste spire sitt å blir i 9 mnd
![]()
Hehehehe, samme herJa, det er det, mannen min liker det kjempegodt, så hender jeg ser det sammen med han
Fordelen med kjemisk graviditet er jo at det er like greit å få aborten unnagjort tidlig når det først er abort som skal skje. Ulempen er vel at ingen av oss har lyst på verken tidlig eller sen abort.
Æ kainn å strikk litt, så e vel bærre å sætt sæ ned å start egentlig...![]()
Ååååh, det hadd vorre koselig daJa, det håper jeg og.Wild Yam-programmet mitt er klart nå hvert fall, så jeg håper det gir god næring til livmoren min. Så håper jeg det gir full pott. Jeg har veldig lyst til å fortelle nærmeste familie at de den 1. desember må begynne å telle ned, men så skal jeg lage en "kalender" som har like mange dager igjen som det er til termin, ikke til jul.
Det hadde vært gøy.
Å dæm ska sitt godt!!!Nei, abort vil vi ikke ha! Her skal spirene sitte
Du får henge iSom dere skravler!
Mye å lese gjennom når jeg har gjort det jeg må.
Ja, det håper jeg og.Wild Yam-programmet mitt er klart nå hvert fall, så jeg håper det gir god næring til livmoren min. Så håper jeg det gir full pott. Jeg har veldig lyst til å fortelle nærmeste familie at de den 1. desember må begynne å telle ned, men så skal jeg lage en "kalender" som har like mange dager igjen som det er til termin, ikke til jul.
Det hadde vært gøy.
Nei, abort vil vi ikke ha! Her skal spirene sitte
Hjemmestrikka gava e bæstOg det er genialt å lage barselgaver. Jeg har bare fått tips hittil, ikke prøvd, men både sånne små "sokke-sko" og siklesmekker er jo bare 1 garnnøste. Det tar vel bare en kveld - så har man laget en hjemmelaget gave. Det er så mye hyggeligere å gi (og å få synes jeg da), og veldig greit når det er baby! Så små! Mye verre å strikke til en 2 meter høy mann.
Ååååh, det hadd vorre koselig daD hadd vorre stas!!!
![]()
Som dere skravler!
Som dere skravler!