Æ amme fortsatt å hadd ikke fått tebake mensen å æ villa ha 4 mann så raskt som mulig, derfor fikk æ primolut tabletta av legen min for å få fortgang i sakeneHvorfor måtte du ha tabletter?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ amme fortsatt å hadd ikke fått tebake mensen å æ villa ha 4 mann så raskt som mulig, derfor fikk æ primolut tabletta av legen min for å få fortgang i sakeneHvorfor måtte du ha tabletter?
Så mang...ja, da e d jo en liten sjanse daHar hørt at det tar lengre tid å bli gravid etter et ks,men ane ikke om d e sant....
![]()
Regner med at EL kommer jeg.Har aldri hatt ustabile sykluser, verken som tenåring eller nå etter pilleslutt. Det er veldig behagelig at noe fungerer greit, så må bare livmoren samarbeide litt bedre også.
Mange barn høres hyggelig ut, vi har lyst på 3 tror jeg, men jeg merker at jeg har gått fram og tilbake litt nå som vi prøver. Må nesten se an hvor lang tid det tar. Og hvordan det blir.
Vi synes det e utrolig koselig me mange barn, å har familie/vænna i nærheten, så vi får masse hjelp,så 4 blir perfekt for ossMange barn høres hyggelig ut, vi har lyst på 3 tror jeg, men jeg merker at jeg har gått fram og tilbake litt nå som vi prøver. Må nesten se an hvor lang tid det tar. Og hvordan det blir.
Bruke du EL testa?Krysser fingrene for degJeg har også alltid hatt stabile sykluser, men SA har jeg ingen erfaring med, men håper kroppen er tilbake til normalt nå og EL kommer kjapt !
Det har jeg aldri hørt. Hmm.. 1 av 4 blir gravide på første forsøk, resten må prøve litt mer. Så i snitt er det 1/4 som er i snitt litt mer fruktbare enn resten av oss. Greit nok. Bare man blir gravid etter hvert så.
Æ amme fortsatt å hadd ikke fått tebake mensen å æ villa ha 4 mann så raskt som mulig, derfor fikk æ primolut tabletta av legen min for å få fortgang i sakene![]()
Enkelte e mer fruktbar enn andreBle gravid på 1pp nå nettopp og 2pp med begge sønnene mine, så er nok ganske fruktbar ;-)
Er det første dere prøver på nå?
En smule utålmodig æ sjø...Ok
Bruke du EL testa?
Krysser fingrene for degJeg har også alltid hatt stabile sykluser, men SA har jeg ingen erfaring med, men håper kroppen er tilbake til normalt nå og EL kommer kjapt !
Neste EL,da sitt spiren!!!Ja. Så da må vi jo nesten bare vente og se. Det er vel derfor jeg synes to kjemiske graviditeter er positivt. Det betyr jo at vi har en del av maskineriet i orden i det minste.
Æ ble gravid på første EL etter SA æ hadd før størstejenta kom...Nei, SA kan jo klusse til, men på den annen side så synes jeg ganske mange her inne har kommet relativt raskt tilbake i syklus etter SA.
Ja. Så da må vi jo nesten bare vente og se. Det er vel derfor jeg synes to kjemiske graviditeter er positivt. Det betyr jo at vi har en del av maskineriet i orden i det minste.
OkNei, merker det på kroppen sånn ca når EL kommer, så har ikke gidda det til nå i alle fall
Håper du kommer deg tilbake i syklus og får ny spire raskt.