**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det har jeg aldri hørt. Hmm.. 1 av 4 blir gravide på første forsøk, resten må prøve litt mer. Så i snitt er det 1/4 som er i snitt litt mer fruktbare enn resten av oss. Greit nok. Bare man blir gravid etter hvert så.
Det va ei æ kjenne som ment at det tok lengre tid etter et ks, for man hadd skjært i livmora.....va nåkka sånt :p

Det va ei æ kjenne som ment at det tok lengre tid etter et ks, for man hadd skjært i livmora.....va nåkka sånt :p

Jaha. Kommer ikke opp noen gode treff når jeg forsøker å søke på det hvert fall. ;) Satser på at det er tull.

Ok :) Æ merke aldri sånt....;)

EL slim, ekstra kåt... ;-) Jada, her er vi ærlige.

Siden jeg har blitt fort gravid før, har jeg aldri sett behov for temping, EL tester osv, men om det tar tid denne gangen, så kommer jeg nok til å vurdere det :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

EL slim, ekstra kåt... ;-) Jada, her er vi ærlige.

Siden jeg har blitt fort gravid før, har jeg aldri sett behov for temping, EL tester osv, men om det tar tid denne gangen, så kommer jeg nok til å vurdere det :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehehehe, d e no en ærlig sak :) Vi har som regel sex annenhver dag uansett, men når æ hadd EL sist,så sexa vi kvar dag :) Tok en EL test for å sjå om æ hadd EL etter derre tablettan...:D

Jeg temper og bruker EL-tester bare for å føle at jeg har skikkelig kontroll, selv om dette egentlig ikke er noe jeg kan kontrollere. Jeg er kontroll-freak. Det får meg til å slappe av når jeg får positiv test og tempen stiger. Det er jo ikke egentlig noe poeng i å gjøre det, jeg har fått EL på samme dag hver syklus nå, eller, fikk den en dag før den ene syklusen. Så CD 16 og CD 17. Og jeg har akkurat 12 dager lutealfase - HVER syklus. Så det er jo greit, kroppen har kontrollen på dette, ikke jeg. Jeg bare later som.

Nå tar jeg meg et glass grapefruktjuice. Apropos sex - skal lage slim til sædcellene. Håper på klissete sex i slutten av neste uke.

Jeg temper og bruker EL-tester bare for å føle at jeg har skikkelig kontroll, selv om dette egentlig ikke er noe jeg kan kontrollere. Jeg er kontroll-freak. Det får meg til å slappe av når jeg får positiv test og tempen stiger. Det er jo ikke egentlig noe poeng i å gjøre det, jeg har fått EL på samme dag hver syklus nå, eller, fikk den en dag før den ene syklusen. Så CD 16 og CD 17. Og jeg har akkurat 12 dager lutealfase - HVER syklus. Så det er jo greit, kroppen har kontrollen på dette, ikke jeg. Jeg bare later som.
Det virke som du har full kontroll :) Plutselig sitt spiren å da e d ikke en kjemisk positiv test :)

Det virke som du har full kontroll :) Plutselig sitt spiren å da e d ikke en kjemisk positiv test :)

Fordelen med kjemisk graviditet er jo at det er like greit å få aborten unnagjort tidlig når det først er abort som skal skje. Ulempen er vel at ingen av oss har lyst på verken tidlig eller sen abort.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp