**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
D e kjekt ja :) Trene itj så masse min sin...:rolleyes:

Han trener vel egentlig 2 ganger i uka, fotballtrening, men trener delvis sammen med et annet lag i klubben også, i alle fall når hans faste treninger ikke passer.

Fordelen me liten mage e at man kainn barber sæ helt fram t fødsel ;)

Fleir fordele me liten mage e at d e økonomisk, for man slæpp å kjøp nye klær ;)

Jeg får mage TIDLIG når jeg er gravid.

Jeg er ganske tynn i utgangspunktet, men med en lliten mage nå etter siste svangerskap. Jeg blir OPBLÅST så jeg ser kjempegravid ut ca med en gang (jeg rakk bli sånn før jeg mistet 5+2 nå i juni)

Og det går ikke tilbake før magen er der. Vanlige bukser gir jeg opp før jeg er 3 mnd på vei.

Jeg legger normalt sett ikke mye på meg, men mage får jeg.

Jeg får mage TIDLIG når jeg er gravid.

Jeg er ganske tynn i utgangspunktet, men med en lliten mage nå etter siste svangerskap. Jeg blir OPBLÅST så jeg ser kjempegravid ut ca med en gang (jeg rakk bli sånn før jeg mistet 5+2 nå i juni)

Og det går ikke tilbake før magen er der. Vanlige bukser gir jeg opp før jeg er 3 mnd på vei.

Jeg legger normalt sett ikke mye på meg, men mage får jeg.

Æ e sånn normal slank ifra før...men har onga som ligg inn imot ryggen, så får derfor ikke stor mage...lægg på mæ ca 6-7 kg hver gang....
Æ blir ikke oppblåst eller....

Fordelen me liten mage e at man kainn barber sæ helt fram t fødsel ;)

Sånt gidder jeg ikke styre med til vanlig engang, så slett ikke som høygravid.

STOR mage får forresten ikke jeg heller da, bare at den på ingen måte går nedi ei bukse str 36 med litt høyt liv.

Litt av stasen me å vær gravid e jo den store magen,som folk vil kom å ta på å sånn,men æ får aldri så masse oppmerksomhet...så gangen her ska æ virkelig få stor mage :)

Æ e sånn normal slank ifra før...men har onga som ligg inn imot ryggen, så får derfor ikke stor mage...lægg på mæ ca 6-7 kg hver gang....
Æ blir ikke oppblåst eller....

Jeg kommer meg opp 10-12 kilo hver gang, ikke helt uten kamp, og slett ikke uten kommentarer fra jm/lege om at jeg må legge på meg underveis.

Sånt gidder jeg ikke styre med til vanlig engang, så slett ikke som høygravid.

STOR mage får forresten ikke jeg heller da, bare at den på ingen måte går nedi ei bukse str 36 med litt høyt liv.
hehehehehe, æ må barber mæ,vess itj så ser æ ut som ei apekatt vettu...æ har mørke hår,skjønne du :)

Fleir fordele me liten mage e at d e økonomisk, for man slæpp å kjøp nye klær ;)

Slapp ikke det jeg, men fikk ikke brukt de lenge! Med førstemann brukte jeg vel mammabukser i en god måned bare (fødte i uke 33). Med andre mann ett par måneder kanskje.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kommer meg opp 10-12 kilo hver gang, ikke helt uten kamp, og slett ikke uten kommentarer fra jm/lege om at jeg må legge på meg underveis.
Oj, da e du jo vældi slank ifra før...min lege har aldri nevnt nåkka sånt...:rolleyes:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp