Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så læng vi har det vi treng å litt t overs, så e æ fornøydDet er det viktigste ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Bryr meg egentlig ikke om den jeg heller, bare skravler litt ;-) Har ingen sjans uansett tror jeg! Har ikke sjekket lista, men har ikke vært særlig aktiv...Det trur æ å...mang som bærre læs å ikke bryr sæ om derre konkuransen..![]()
Kanskje vi ska vent me å fortell nåkka t magen synes...![]()
Du får gå inn på lista å sjåBryr meg egentlig ikke om den jeg heller, bare skravler litt ;-) Har ingen sjans uansett tror jeg! Har ikke sjekket lista, men har ikke vært særlig aktiv...
T mæ så e d lett fram t uke 20, da begynne d å visesEr sikkert ikke så lett det ;-)
Usikker... Tar det som det kommer ;-)Ka ska dokk ainner gjør?![]()
Omtrent som her det daT mæ så e d lett fram t uke 20, da begynne d å vises![]()
Hehehehe, da e du å blant dæm me liten mageUsikker... Tar det som det kommer ;-)
Venter nok ikke til magen synes i alle fall. Tok laaang tid det i mine to forrige svangerskap !!! Viste ikke før jeg var ca 5 mnd på vei
Hehehehe, da e du å blant dæm me liten mage![]()
Da bynnt dongeribuksan å bli bittelitt trang...PÅ jobb så vart æ spurt i 7 mnd om æ hadd mista,sia magen itj vistes endaOmtrent som her det da
D kainn hend...æ har hatt like liten mage i 3 svangerskap no...Ja, men trenger jo ikke bli slik nå...
Da bynnt dongeribuksan å bli bittelitt trang...PÅ jobb så vart æ spurt i 7 mnd om æ hadd mista,sia magen itj vistes enda![]()
Der våknet jenta mi
Da blir det mest sannsynlig slik igjen!D kainn hend...æ har hatt like liten mage i 3 svangerskap no...![]()
Æ skravle i ett sett ikveill, sia æ ikke fekk skravla igår![]()
Æ har gått me dongeribuksan min i hvert svangerskap, har jo ikke gravidklær æ...litt kjedelig egentlig når man ikke får stor mage, men samtidig godtMed førstemann gikk jeg med mine vanlige dongeribukser tom uke 27 eller noe slik, men etter det kom magen skikkelig fram!