**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det trur æ å...mang som bærre læs å ikke bryr sæ om derre konkuransen..:)
Bryr meg egentlig ikke om den jeg heller, bare skravler litt ;-) Har ingen sjans uansett tror jeg! Har ikke sjekket lista, men har ikke vært særlig aktiv...

Sent from my iPhone using BV Forum

Bryr meg egentlig ikke om den jeg heller, bare skravler litt ;-) Har ingen sjans uansett tror jeg! Har ikke sjekket lista, men har ikke vært særlig aktiv...

Du får gå inn på lista å sjå :)
Nei da, d e faktisk koselig å bærre læs å skravle litt innpå her,uten derre lista :)
Får jo svar på aillt mulig man lure på innpå her :)

Usikker... Tar det som det kommer ;-)

Venter nok ikke til magen synes i alle fall. Tok laaang tid det i mine to forrige svangerskap !!! Viste ikke før jeg var ca 5 mnd på vei :)

Hehehehe, da e du å blant dæm me liten mage :)

Du e på 78 plass forresten å kainn vinn en premie :)

E du blant de 100,så har du mulighet t å vinn en fin ting :)

Da bynnt dongeribuksan å bli bittelitt trang...PÅ jobb så vart æ spurt i 7 mnd om æ hadd mista,sia magen itj vistes enda :rolleyes:

Med førstemann gikk jeg med mine vanlige dongeribukser tom uke 27 eller noe slik, men etter det kom magen skikkelig fram!

Æ skravle i ett sett ikveill, sia æ ikke fekk skravla igår :p

Med førstemann gikk jeg med mine vanlige dongeribukser tom uke 27 eller noe slik, men etter det kom magen skikkelig fram!

Æ har gått me dongeribuksan min i hvert svangerskap, har jo ikke gravidklær æ...litt kjedelig egentlig når man ikke får stor mage, men samtidig godt :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp