**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Slapp ikke det jeg, men fikk ikke brukt de lenge! Med førstemann brukte jeg vel mammabukser i en god måned bare (fødte i uke 33). Med andre mann ett par måneder kanskje.

Sent from my iPhone using BV Forum
Æ har fått 2 mammabuksa fra ei venninne da, så æ har ligganes:)

Oj, da e du jo vældi slank ifra før...min lege har aldri nevnt nåkka sånt...:rolleyes:

Jeg er jo det da, har vært ca 52 kilo når jeg ble gravid begge gangene. På mine 167 cm er ikke det egentlig veldig mye.

Nå er jeg rundt 5 kilo mer, hvilket slett ikke gjør noe bortsett fra at det ligger et par-tre av dem rundt magen, på en helsemessig ugunstig måte, så det prøver jeg å gjøre noe med.

Æ ska no ta en test neste hælg....har hørt mang har fått positiv test 8 dpo...:rolleyes:

Oj, da e du jo vældi slank ifra før...min lege har aldri nevnt nåkka sånt...:rolleyes:

Ikke her heller, men er ikke super tynn. La vel på meg ca 5kg med førstemann (men kom kun til uke 33 da) og nærmere 10 kg med andre mann. Håper ikke det blir mer tredje gang...

Mammabukser er behagelige de da. Jeg har 2-3 stykker, og en sånn lett capri også (første er sommerbarn)

Jeg er jo det da, har vært ca 52 kilo når jeg ble gravid begge gangene. På mine 167 cm er ikke det egentlig veldig mye.

Nå er jeg rundt 5 kilo mer, hvilket slett ikke gjør noe bortsett fra at det ligger et par-tre av dem rundt magen, på en helsemessig ugunstig måte, så det prøver jeg å gjøre noe med.
Oj, du e jo ei slank tøtt :)
Æ e 166 å 66 kg....å æ synes det e akkurat passe :)
Æ trene litt, men har nok litt ekstra på magen æ koinna ha blitt kvitt...:rolleyes:

Æ ska no ta en test neste hælg....har hørt mang har fått positiv test 8 dpo...:rolleyes:

Det er ikke MANGE som tester positivt 8 dpo altså, det er sånn ca... 5% eller noe sånn. Så ikke bli skuffet om du ikke får utslag, de fleste (som i "mer enn 50% av de som er gravid) får ikke utslag før de er 11-12 dpo i alle fall.

Det er ikke MANGE som tester positivt 8 dpo altså, det er sånn ca... 5% eller noe sånn. Så ikke bli skuffet om du ikke får utslag, de fleste (som i "mer enn 50% av de som er gravid) får ikke utslag før de er 11-12 dpo i alle fall.
Æ vet, men æ e jo såååå utålmodig vettu å så nysgjerrig at æ kjæms t å test så tidlig å dagan etterpå...me mi første så hadd e positiv test 10 dpo...

Oj, du e jo ei slank tøtt :)
Æ e 166 å 66 kg....å æ synes det e akkurat passe :)
Æ trene litt, men har nok litt ekstra på magen æ koinna ha blitt kvitt...:rolleyes:

66 er nok antakelig egentlig vel så rett for denne høyden som mine kilo, og hadde ikke mine ekstra lagt på magen, kombinert med min arvelige diabetesrisiko, hadde jeg ikke brydd meg det minste om at jeg har 5 kilo mer etter to unger, nei. Eneste grunn til at jeg prøver å gjøre noe med det, er å unngå diabetes.

Skulle ønske jeg var mer der gitt! Idealvekta mi er ca 58 kg, men er rundt 67 kg nå, æsj!! Var 72 på det meste som gravid, så burde absolutt gå ned ca 10 kg nå... Et bare litt for glad i sjokolade!

Æ blir itj skuffa om testen e negativ, men når tanta kjæm så blir æ nok skuffet...ihvertfall litt :rolleyes:

Men jeg har ikke noe not å beholde kiloene, om jeg får fordelt dem til litt musker på armer og ben, heller enn bare fett rundt magen da. Fett rundt magen er ikke helsemessig gunstig.

66 er nok antakelig egentlig vel så rett for denne høyden som mine kilo, og hadde ikke mine ekstra lagt på magen, kombinert med min arvelige diabetesrisiko, hadde jeg ikke brydd meg det minste om at jeg har 5 kilo mer etter to unger, nei. Eneste grunn til at jeg prøver å gjøre noe med det, er å unngå diabetes.
Æ skjønne godt at du vil unngå diabetes ja...kjenne mang som har det å ser kossn d påvirke hverdagen dæmmers...krysse fingran for at du unngår d da :):)

Men jeg har ikke noe not å beholde kiloene, om jeg får fordelt dem til litt musker på armer og ben, heller enn bare fett rundt magen da. Fett rundt magen er ikke helsemessig gunstig.
Muskler e greit, fett på magen e ikke greit :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp