Holdt mæ så læng vettu, for mått jo skravle litt først...
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holdt mæ så læng vettu, for mått jo skravle litt først...
Jo, enig i dein å ja....dagan har aldri gått så sakte som i d siste,føle æ...usikker på derre el å sånne ting å no må æ veeeent t tanta dukke opp eller ikke å så e d pån igjæn...
Ja,ja,bedre sent enn aldri![]()
Æ bynne kl 7Blir å logg av snart ja,kjenne æ
![]()
OkTiden går nå uansett.
Går det ikke denne mnd, så prøver vi på neste. Og neste, og neste. Sånn går nå bare månedene.
Ja, for vi tipper over i november før jeg har ikm denne gangen. Jeg hadde mens i begynnelsen av november i fjor også, det var første mens etter fødselen, og det var starten på reel prøving på nummer tre.
Ja, du vet... skravle...Holdt mæ så læng vettu, for mått jo skravle litt først...![]()
OkDet e no bærre sånn det blir...man må bærre prøv å prøv t d endelig klaffe
![]()
Gubben sitt bærre å flire....du e ivrig,sei`n![]()
Æ bynne kl 7Blir å logg av snart ja,kjenne æ
![]()
Jobbe på sykehjem,så må start så tidligDet er tidlig ja. Vi drar normalt sett hjemmefra i 7 tida
Jeg er også trøtt, så blir nok snart senga her. Skal også på jobb i morgen, og tenkte å begynne litt tidlig (har fleksitid) sånn at jeg kan gå tidlig hjem også
Da gjør du som du vilDet har hendt at min også har ledd av meg ja.
Men nå er han ikke hjemme, så da har han ikke noe han skulle sagt,
Du e heldigJeg har også fleksitid, det er greit snn
Ja, du vet... skravle...
du hadde sannelig gjort deg i en skravlekonk. Kommer denne skravlegjengen her inn på juli 14 sammen så RULER vi neste terminkonkurranse altså!
Jeg har også fleksitid, det er greit snn
Sjukepleier ?Æ har ugunstige arbeidstider å dårlig betalt....![]()
Da gjør du som du vilGodt å værra litt alein å innimellom
![]()