**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jo, enig i dein å ja....dagan har aldri gått så sakte som i d siste,føle æ...usikker på derre el å sånne ting å no må æ veeeent t tanta dukke opp eller ikke å så e d pån igjæn...:)
Ja,ja,bedre sent enn aldri ;)

Tiden går nå uansett.

Går det ikke denne mnd, så prøver vi på neste. Og neste, og neste. Sånn går nå bare månedene.

Ja, for vi tipper over i november før jeg har ikm denne gangen. Jeg hadde mens i begynnelsen av november i fjor også, det var første mens etter fødselen, og det var starten på reel prøving på nummer tre.

Gubben sitt bærre å flire....du e ivrig,sei`n ;)

Tiden går nå uansett.

Går det ikke denne mnd, så prøver vi på neste. Og neste, og neste. Sånn går nå bare månedene.

Ja, for vi tipper over i november før jeg har ikm denne gangen. Jeg hadde mens i begynnelsen av november i fjor også, det var første mens etter fødselen, og det var starten på reel prøving på nummer tre.
Ok :) Det e no bærre sånn det blir...man må bærre prøv å prøv t d endelig klaffe :)

Holdt mæ så læng vettu, for mått jo skravle litt først...;)
Ja, du vet... skravle...

du hadde sannelig gjort deg i en skravlekonk. Kommer denne skravlegjengen her inn på juli 14 sammen så RULER vi neste terminkonkurranse altså!

Æ bynne kl 7 :) Blir å logg av snart ja,kjenne æ :)

Jeg er også trøtt, så blir nok snart senga her. Skal også på jobb i morgen, og tenkte å begynne litt tidlig (har fleksitid) sånn at jeg kan gå tidlig hjem også :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også trøtt, så blir nok snart senga her. Skal også på jobb i morgen, og tenkte å begynne litt tidlig (har fleksitid) sånn at jeg kan gå tidlig hjem også :)

Jeg har også fleksitid, det er greit snn

Ja, du vet... skravle...

du hadde sannelig gjort deg i en skravlekonk. Kommer denne skravlegjengen her inn på juli 14 sammen så RULER vi neste terminkonkurranse altså!

Hadde blitt litt av en gjeng det! Dere er gode.

Sliter med å holde tritt fra mobilen gitt!!

Æ har ugunstige arbeidstider å dårlig betalt....:p

Jeg registrer dog at det er ikke MANGE som er veldig ivrige på dette forumet for tiden. Det krever for tiden ca 150 innlegg hittil i oktober for å komme inn på topp 100, det er ikke 10 pr dag engang, og ikke mer enn jeg kan komme til å lire av meg på en god dag...

Meeen, stortrives i jobben min å det telle masse :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp