Takk og jeg for at dere klarer det på pp1!Krysse fingran for pp2 t dæ, 123Kjør!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk og jeg for at dere klarer det på pp1!Krysse fingran for pp2 t dæ, 123Kjør!![]()
Hehehehe, godt det å da..stilt å rolig i heimenALENE er jeg slett ikke da, ungene er hjemme, men de sover, og det tror jeg sannelig bikkja gjør også
Tusen takkTakk og jeg for at dere klarer det på pp1!
Vi får skriv mens vi kainn daMannen kommer sikkert snart hjem, han trenger vel sånn ca 8-10
Så skal han dusje, og så skal jeg lure ham med til sengs, så det blir ingen lang skvalekveld på meg i natt
Du en en hyler på dette her, gitt :-D8023 nå.
Du får hold dæ innen topp 20 jaMed tanke på at jeg altså antakelig kan finne på å gi meg om ikke sånn ekstremt lenge så tenker jeg at det er nok ikke aktuelt at jeg klatrer noe oppover på lista, men jeg skal gjøre mitt beste for å ikke falle ut av topp 20. gjør jeg det får jeg klatre meg tilbake en annen dag. Lenge igjen enda
AvtaleDet får vi gjøre, vet du![]()
Du en en hyler på dette her, gitt :-D
Lykke til ;-)Mannen kommer sikkert snart hjem, han trenger vel sånn ca 8-10
Så skal han dusje, og så skal jeg lure ham med til sengs, så det blir ingen lang skvalekveld på meg i natt
Så veit dokker d![]()
Du en en hyler på dette her, gitt :-D
Du får hold dæ innen topp 20 jaPremien blir jo trekt vilkårlig,så plkassering har ikke nå betydning
![]()
Klarer nok det duMed tanke på at jeg altså antakelig kan finne på å gi meg om ikke sånn ekstremt lenge så tenker jeg at det er nok ikke aktuelt at jeg klatrer noe oppover på lista, men jeg skal gjøre mitt beste for å ikke falle ut av topp 20. gjør jeg det får jeg klatre meg tilbake en annen dag. Lenge igjen enda
Lykke til ;-)