Sims har æ aldri prøvd gitt...Sitter og diller litt med sims på mobilen også jeg da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sims har æ aldri prøvd gitt...Sitter og diller litt med sims på mobilen også jeg da.
Du får skriv å skriv å skrivog tviler litt på at jeg klatrer, har sett litt på hvor mye mer meg hun som ligger på 19. plass har skravlet enn meg, og det tilsier at jeg må nok opp i minst 1200 i oktoober om jeg skal klatre. og det er et stykke igjen dit, altså. Det er vel da rundt 8015 tilsammen. Får sjekke hvor jeg er nå,
2.ppBle faktisk gravid på 1.pp også denne gang, men mistet, så nå satser jeg på denne runden. Er bare litt usikker på når EL kommer denne gang, akkurat ferdig med blødningen etter SA...
De to barna vi har fra før ble forresten til på 2.pp begge to
Sent from my iPhone using BV Forum
Sims har æ aldri prøvd gitt...![]()
Du får skriv å skriv å skriv![]()
Gjør begge ting samtidig.. æ kjike film å e på datan samtidig æ no...å prate me gubben å spise grøt![]()
Jepp, du e flenk t dJeg gjør jo forsåvidt det da!
D blir fleir å fleir8023 nå.
Jepp, som småbarnsmor,så blir man flink på såntSkikkelig multitasking det jo
Sent from my iPhone using BV Forum
Ane itj kor æ e på lista æ...![]()
D blir fleir å fleir![]()
Satser på at det blir pp2 denne gangen også da for din del
Ok, ane itj kossn man sjer derre innlegggreian æ...bærre skriv masse ædu var på 13 plass i dag tidlig, 1181 innlegg, plassen over deg hadde da 1234 innlegg. Hvor mye hn har skavlet i dag har jeg ikke sjekket.
Æ rekk itj å svara på aillt innimelom sjer æ...![]()
TjoheiHelt klart, dette er jo gøy.
Og jeg er jo "alene hjemme"