**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
I dag skal jeg vaske klær, vaske klær og vaske klær. Og i svømmehallen.

Den dagen da ting står i kø for vaskemaskina.

Guttungen hadde et uhell i senga i går. slik skjer av og til. Sengetøy må vaskes. Kom hjem fra bhg med masse vått tøy, de hadde hatt boblelekedag, med zalo, hageslange og regn. Gøy, men selvsagt våt dress. Og lydig gutt har kledd på seg som plakaten sa, fleecebukse utenpå. Han hadde derved (ull)strømpebukse, (ull)joggebukse og fleecebukse under dressen, i 10 plussgrader. Og selvsagt var jo det meste av dette også vått. Og jada, han hadde uhell i natt også (to på rad, hvor ofte skjer det, liksom?) og selvsagt for en sånn dag, så lakk bleia tol lillejenta. I vår seng. Som ikke hadde tisselaken (vanntett madrassbeskytter) i natt, så derved måtte overmadrassen vaskes.

Også var det på tide med undertøysvask, Og ullvask, særlig siden guttungen hadde med vått ulltøy i går, selvsagt.

Og til den dressen er vi selvsagt tom for sånn imptrengeringsvask, så det må vi handle i dag. I det hele tatt, kø forran vaskemaskina.

<3 Adele <3

Lykke til med klesvask Sara!

God morgen, i'm back. Orket ikke drikke så mye i går, så dermed er jeg oppe og fresh (det kan diskuteres dog) allerede nå! :)

Liv i heimen blir det gjerne ja. Er vi lettere gal som prøver på en til?

Ja, det tenker jeg også :-) men vil likevel ha barn nr 3!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skrev noe her, også kom det et annet sted??!?!???

Tuppeline holder seg på 10. plass, jeg er på 15. plass og Sara på 20. plass. Det er 19. oktober i dag. 12 dager igjen.

Utrolig ubehagelig. Vil ha skravlingen i skravletråden.

Flinke dere er! :D

Øhm, veldig sært?! Det skal jo ikke dukke opp andre steder enn du skriver!

Nei. Kan jo være min feil, men jeg var helt sikker på at jeg svarte her, for jeg hadde jo innlegget til 123kjør på skjermen da jeg skrev....

Ja, det tenker jeg også :) men vil likevel ha barn nr 3!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi snakket nettopp om det jeg og mannen. Når hun (yngste) skapte seg, og han (eldste) oppførte seg veldig fint. Er det egentlig galskap av oss å begynne på nytt, når vi ser hvor tidvis enklere det er med ham, som man kan snakke logikk med, enn henne? På nytt med nattevåk, amming hele døgnet, babybæsjebleier, og hele pakka, toårstrass og ja...

Men som mannen sa når han så på de to ungene... jeg vil nå si det har vært verd det. Og ja, jeg føler meg ikke ferdig. Vi vil gjøre det en gang til. Så da prøver vi videre. Vi vil gjerne ha nummer tre.

Liten skravlepause her, snart skal vi avsted. Vel, svømminga begynner ikke før fire, vi satser på å være der en liten halvtime før. Det er såvidt jeg husker 8 plasser på denne svømminga, men det er ifølge påmeldigssida fortsatt 3 ledige plasser, så muligens bare fem unger da (2-4 år) Ettersom det bare er en av dusjene i garderoben som har dusjhode man kan ta ned, for å dusje et barn, så kan det fort bli litt kø for den antar jeg, å holde en sprelledne uneg opp til et fast dusjhode et par meter oppe på veggen er nemlig ikke like lett. Det tar oss et kvarters tid å kjøre, så i det hele tatt, avreise herfra sånn om tre kvarter eller noe sånn .God tid det, jeg har pakket baggene våre så vi er klare. Derved skravlepause for mor, og lekepause for ungene

DA er det på tide å tenke på å gjøre oss klare. Gå på do, finne yttertøy, finne baggene, og rett og slett bli klare. Ja, for det TAR fort et kvarter det altså, når man er fire, og to av dem er under skolealder, med tilhørende samarbeiddsevne og selvstendighetsgrad og sånn.

Kos dere masse i svømmehallen. Dere skal orke nummer tre, og etter de første årene så skal dere ha et langt liv hvor dere bare har oppturer med å ha tre barn. Man burde jo egentlig tenke: "Hvordan blir det om 5-10 år, og så resten av livet?" For jeg vil også gjerne ha 3 barn på sikt, gjerne, helst. Og det er fordi jeg synes en stor familie i det store og det hele vil være veldig positivt. :)

Jeg tenkte å vaske klær i morgen. Vi har en del liggende som burde vaskes, som jeg ikke helt har kommet til. :p Og vi er bare 2 voksne (og en hund som roter til litt av og til).

Og så burde jeg klatre på listen igjen i dag. Eller hvert fall holde meg der. Det har gått nedover flere dager på rad nå. Sikkert fordi tr kom og jeg ble litt deppa. Det var morsommere å være her inne når jeg hadde en svak positiv test.

Nei, jeg skulle jo slutte å skravle om DET!

Jeg har fått både EL-tester og Wild Yam i posten, så nå er jeg virkelig klar for pp 5.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp