**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Krysser fingra for Juli æ ;) blir det ikke juli på deg om d klaffer nå?

Sent from my iPhone using BV Forum
Om det klaffe no,så blir d nok Juli ja, men tvile på at d klaffe så fort :p
Håpe dokk havne på Juli, så kainn æ kom etter på August ;)

Kan de ikke sende noe støv til tempetråden?!? :p

Jo, det synes jeg også. Jeg var jo i 42-tråden med kjemisk også, så der er det noe som skjer. Den 10'ende venter på å ta en digital test. Derfor jeg skrev "snart 10", også har vi 3 som ikke har oppdatert, hvorav 1 har hatt svak strek og 1 hadde IKM på tirsdag, men venter på tr. Også har vi 5 som enda ikke har hatt IKM. Så jeg vet jo ikke hvor mange det ender på enda. Virker som det blir mange.

Jo, det synes jeg også. Jeg var jo i 42-tråden med kjemisk også, så der er det noe som skjer. Den 10'ende venter på å ta en digital test. Derfor jeg skrev "snart 10", også har vi 3 som ikke har oppdatert, hvorav 1 har hatt svak strek og 1 hadde IKM på tirsdag, men venter på tr. Også har vi 5 som enda ikke har hatt IKM. Så jeg vet jo ikke hvor mange det ender på enda. Virker som det blir mange.
Urettfærdi!! D suns æ :p men glad på deres vegne å da:)

Urettfærdi!! D suns æ :p men glad på deres vegne å da:)

Ja, det er urettferdig. Du skulle absolutt stå først i køen på positiv test nå.

Synes ingen burde trenge å prøve lenger enn 6 måneder. Da burde det liksom ha klaffet for alle tenker jeg.

E litt urettferdig det der...enkelte blir gravid på første forsøk,mens andre må vent i laaaang tid :rolleyes:

Oj, nei nå må jeg jobbe. Jeg vet ikke om vi blir hjemme eller drar til venner i kveld. Kan hende jeg ikke får skravlet. Dere får skravle i vei dere! :)

Raser nedover listen for hver dag nå.

10. plass på deg Tuppeline, 14. på meg og 18. på Sara.

Burde jo skravle om jeg skal ha sjanse på topp 20. Nå er det under 2 uker igjen av oktober, så vi er jo godt over halvveis.

Jeg klarte å overbevise mannen om at vi ikke skal vite kjønnet på neste! :D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Oj, nei nå må jeg jobbe. Jeg vet ikke om vi blir hjemme eller drar til venner i kveld. Kan hende jeg ikke får skravlet. Dere får skravle i vei dere! :)
Vi skravle seinar ikveill :) Ska kjør bil i mang tima vi no,spå blir itj på nett på læng ;)

Raser nedover listen for hver dag nå.

10. plass på deg Tuppeline, 14. på meg og 18. på Sara.

Burde jo skravle om jeg skal ha sjanse på topp 20. Nå er det under 2 uker igjen av oktober, så vi er jo godt over halvveis.
Vi havne nok på topp 20 aille sammen her :) Bærre vi e flink å skravle litt hver kveill ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp