**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Henger meg veldig opp i menskoppen jeg altså! :P Men den folder seg ut inni der da eller? Etter innføring?

Nå skal du se at du omvender meg også.. Jeg ser de selger Diva Cup på iHerb

Stille her i dag.. *fyre opp i ovnen*

Seriøst, det MÅ være noe bedre på tv enn kakekrigen????

Nå er altså ungene i seng, mannen på trening, jeg har syklet 10,4 km og dusjet etterpå, så nå er jeg klar for skravling, men kombinert med tv og sims på mobilen sånn muligens. Men da MÅÅÅÅ det bli noe bedre på tv enn dette!

Og forøvrig, menskoppen skal selvsagt ikke være krøllet sammen oppi der, den brettes sammen for å føre den inn, men så folder den seg ut, sånn at den kan samle opp blodet

Ja, jeg så det etterhvert. Så for meg at den var større enn den er. Har bestilt meg en faktisk

- Tester med appen -

Ja, jeg så det etterhvert. Så for meg at den var større enn den er. Har bestilt meg en faktisk

- Tester med appen -

Oj! Her gikk det fort unna! :p Sara tenker over det i 3 år og du bestiller etter en dag. Hihi.. Nå mobbet jeg deg Sara, det var ikke meningen. :p

Den folder seg ut og så suger den seg fast i veggene så det lages vakuum. Ingenting skal gli forbi. Første gangene den "ploppet" ut måtte jeg vrikke litt på hofta eller liksom forsøke å få bevegelse i området for at den skulle folde seg ut. Nå går det mer av seg selv, for jeg setter den riktigere inn. Og første gangene satte jeg den noen ganger litt for hardt inn og da sugde den seg ut PÅ livmortappen - det gjorde vondt. Fortsatt kan det av og til stikke i 1 millisekund i det den popper ut, men det er mye sjeldnere nå. Kanskje 1 gang i løpet av en periode, men mulig det er fordi jeg er sensitiv. Sensitiv type. :p

For å bli kvitt vakumet må du slappe av og huke deg sammen så du får koppen nedover i skjeden - hvis du spenner deg suger du den opp. Så klemmer du sammen med to fingre til du får opphevet vakuumet, og da kan du bare vri den ut igjen. Vil anbefale deg å øve litt i ro og mak en dag du er avslappet og har litt tid på badet. :)

Og så må jeg ofte skifte den når jeg må nummer to på do. For det presser så mye nedover at da kan jeg presse menskoppen såpass langt ned at jeg kjenner den - det er ikke meningen at du skal gå rundt og kjenne at den er der inne.

Og når du får den har den lang tupp, hvert fall den jeg kjøpte. Jeg klippet den omtrent helt av. Du trenger ikke tuppen til noe, er vel for å kunne dra den litt ned om du synes den er vanskelig å få tak i, men jeg sette meg bare litt sånn "på huk" over dosetet. Da får jeg alltid tak i den og bruker aldri å dra i tuppen. Det synes jeg er ubehagelig, det viktige for meg er å få avsluttet vakuumet med en gang. For å trekke den nedover, mens den er sugd fast i veggen inni der - det blir for mye for meg. :)

Jeg er klar for skravlekveld!!!!

Jeg bare kom til at jeg kunne ikke la denne skravlinga komme i veien for syklingens om det tross alt er meninga jeg egentig skal gjøre 3-4 ganger i uka...

Men hva vil du skravle om da?

Kom på at jeg har ikke sjekka topplistene i dag.

Har du fått syklet da?

Jeg hadde ramlet nedover siden jeg ikke skravlet i går kveld. Sånn går det når jeg er opptatt en hel kveld.

Jeg aner ikke hva jeg vil skravle om.

Tuppeline 9
Lykkeliten 11
Meg 19 (må skjerpe meg)
Fru Johnsen er 42

Jeg liker jo å ha ansvar for disse IKM-trådene, men akkurat den uka som det er er veldig hektisk, og særlig da når jeg lager ny samtidig. For nå må jeg holde orden på dem begge to, og redigering fungerer jo fortsatt ikke fra PC. Drittforum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp