**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Oiii! Det ble jo egentlig kjempe godt! Neste gang jeg er tom for ost og skal lage pizza, skal jeg ikke stresse med å dra ut på butikken bare for å kjøpe det for å si det sånn! :)
Lillegullet spiste ett helt stykke(tykkbunn i tillegg) og nammet hele tiden så godt må det jo ha vært! nå er han i seng for natten og nå kan jeg bare slenge føttern opp i soffaen og slappe av til mannen kommer hjem fra jobb<3

tiden nærmer seg for kveldsmat for mine to. De ser barnetv nå, er ikke heeeelt moden for å avslutte det enda, tror jeg, men innen sju er det av med tv og inn med kveldamat

Da sørger du fpr bad med badekar på nytt sted da, det går fint det :)

Badekar er veldig fint når man har unger, selv om man selvsagt klarer seg helt fint uten også :)
Ja jeg er selv vokst opp med badekar, og har skrekkelig lyst på det selv, særlig med tanke på barn!

Det er deilig for voksne også, men definitivt mest brukt av ungene. Særlig her i huset, det forrige var mer brukt av oss også.

Ja, og skal jeg først ha badekar vil jeg ha et som er stort nok for oss begge to <3 *se for deg levende lys og vin i badekaret*

forhandlinger om kveldsmat pågår. Hva skal det være? Kan de bli enige om en ting? Og uten rosiner, enten det blir havregrøt eller joghurt, siden jentungen spiste opp dem mens jeg laget middag...

Tror vi har landet på joghurt, uten havregryn for henne, muligens med for ham... uvisst...

Vel, da ser dere meg her igjen når ungene sover. Sånn rundt 8, håper jeg. Da BURDE jeg sykla ei mil, som jeg ikke har gjort på flere dager, vi får se hva jeg orker.

Snakkes senere

forhandlinger om kveldsmat pågår. Hva skal det være? Kan de bli enige om en ting? Og uten rosiner, enten det blir havregrøt eller joghurt, siden jentungen spiste opp dem mens jeg laget middag...

Tror vi har landet på joghurt, uten havregryn for henne, muligens med for ham... uvisst...

Vel, da ser dere meg her igjen når ungene sover. Sånn rundt 8, håper jeg. Da BURDE jeg sykla ei mil, som jeg ikke har gjort på flere dager, vi får se hva jeg orker.

Snakkes senere

Her vart d havregrøt t kvelds :)
Burde å sykla litt sjøl,men gjekk masse på jobb idag,så e sliten:p
Å neste uke blir d jobb kvar dag:p

Virker fristende. Men JEG har lyst til å bade, og da helst ikke sammen med to unger i et badekar som ikke har plass til at det er behagelig, og dessuten skulle tørke meg og to unger på en gang etterpå... nei, bade med ungene egner seg best når mannen er hjemme, så kan han tørke ungene og kle på dem mens jeg vasker håret i dusjen og tørker meg selv tilslutt.

Jeg bør virkelig ikke bli alenemor, jeg egner meg ikke alene med ungene.
Alenemor passe itj for mæ eller gitt.....alt for bortskjemt t d...Respekt for alenemødre asså :)

Sinnasnekkeren går nå, jeg tenkte jeg skulle se en episode med Pretty Little Liars, har fått sesong 3 i posten!

Gubben satt på simpsons....aldr sett pretty little liars...e den serien bra?
Ja, det er vel egentlig sånn ungjenteserie, det handler jo om jenter som bor hjemme og går på videregående eller noe sånt, men jeg liker den godt! Er veldig spennende!

Va lite liv innpå her idag ;) For tili på kveilln kanskje...:)

Ja, det var veldig lite liv. Nå ble jeg jo sittende og se på Sinnasnekkeren istedet da :P Hehe vi får se da

Ja, det var veldig lite liv. Nå ble jeg jo sittende og se på Sinnasnekkeren istedet da :p Hehe vi får se da
Æ regne me nån e på jobb,nån e opptatt me familie å sånne ting :) MIne 3 gull søv nå å gubben ser på simpsons,så æ bli no sittanes her :p

Tihi ja gubben min er vekk og henger i furtebua til en kamerat :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp