**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ va så heldig at æ fekk gå tidlig fra vakt idag :) Avspasering e greit innimellom ;)

Æ va så heldig at æ fekk gå tidlig fra vakt idag :) Avspasering e greit innimellom ;)

Ikke så ille det nei.

Jeg har jo flekstid og en arbeidsgiver som sier at "om du jobber på dagen eller natta, kontoret eller hjemme er sånnsett greit for oss", men det er jo greit å kunne besvare litt telefoner og epost på den tiden av døgnet hvor andre også jobber, og siden jeg samarbeider en del med andre drar jeg også stort sett inn på kontoret.

Men ikke noe problem å "kommer sent i dag jeg" eller "må gå klokka to".

Det er slett ikke ille det, nei.

Haha.. Å oppdatere seg på skravletråden er vel ikke akkurat nyttig nei, men artig kanskje ja.

Ikke så ille det nei.

Jeg har jo flekstid og en arbeidsgiver som sier at "om du jobber på dagen eller natta, kontoret eller hjemme er sånnsett greit for oss", men det er jo greit å kunne besvare litt telefoner og epost på den tiden av døgnet hvor andre også jobber, og siden jeg samarbeider en del med andre drar jeg også stort sett inn på kontoret.

Men ikke noe problem å "kommer sent i dag jeg" eller "må gå klokka to".

Det er slett ikke ille det, nei.
Ka du jobbe med da? :)

Haha.. Å oppdatere seg på skravletråden er vel ikke akkurat nyttig nei, men artig kanskje ja.

Definitivt mer artig enn nyttig.

Dvs, har man som mål å skravle seg opp noen plasser er det "nyttig" i den forstand at der er mange innlegg å svare på...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp